Diferencies ente revisiones de «Catedral-basílica de La nuesa Señora del Pilar de Zaragoza»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachug (alderique | contribuciones)
m →‎La Virxe del Pilar: Iguar apellíu, replaced: Güerta → Huerta using AWB
Llinia 102:
La talla de la Virxe en madera dorao mide trenta y seis centímetros d'altor y fuelga sobre una columna de [[xaspe]], abelugada esta por un forru de bronce y plata y cubierta por un mantu hasta los pies de la imaxe, sacante los díes dos, dolce y venti de cada mes en qu'apaez la columna visible en tola so superficie. Na fachada posterior de la capiya abre'l humilladero, onde los fieles pueden venerar a la Santa Columna al traviés d'un óculo abiertu al xaspe.
 
Trátase d'una escultura d'estilu [[góticu tardíu]] francu-borgoñón d'escontra [[1435]] atribuyida a [[Juan de la GüertaHuerta]], imaginero de [[Daroca]]. Tocantes a la so iconografía, reparar a María coronada y con túnica y mantu, que recueye cola so mano derecha, contemplando a Jesús neñu que garra'l mantu de la so madre cola mano derecha y un páxaru cola izquierda. La cara de la Virxe tien tenrura y el neñu puede ser oxetu d'una restauración pocu cuidadosa.
 
Probablemente foi una imaxe donada por [[Dalmacio de Mur]] col mecenalgu de [[Blanca I de Navarra|Blanca de Navarra]], muyer de [[Xuan II d'Aragón]], arriendes del sanamientu d'una enfermedá qu'aquexó a la reina daquella.