Diferencies ente revisiones de «Santa Cruz de La Palma»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios
m iguo contraición: a el so => al so
Llinia 26:
Foi fundada'l [[3 de mayu]] de [[1493]] pol Adelantráu Alonso Fernández de Llugo col nome de ''Villa de Apurón'', na desaguada del regatu onde taba la cueva del antiguu xefe del reinu de ''Tedote'' (l'actual ''Cueva de Carías'', al norte de la ciudá) y quedó a cargu, al igual que'l restu de la islla, de Juan Fernández de Llugo Señorino, sobrín del conquistador. La eleición d'esti llugar pa establecer la capital foi por cuenta de les carauterístiques portuaries del enclave, protexíu de los vientos y aparente por que recalaren los barcos. Esiste constancia de la esistencia de la ilesia principal, ''El Salvador'', dende 1512.
 
La ciudá creció rápido gracies a elal so puertu que yera'l postreru na ruta d'América, y pol que s'esportaba la caña d'azucre producida na islla.
 
La ciudá foi destruyida en [[1553]] pol pirata François Le Clerc, más conocíu por ''Pata de Palu'', polo que tuvo que ser reconstruyida y fortificada. De les antigües fortificaciones queden namá'l Castiellu de Santa Catalina y el Castiellu de Santa Cruz del Barriu, apocayá rehabilitáu al norte de la desaguada del Ribayu de Les Nieves, onde tamién se caltienen restos de la muralla y portada.