Diferencies ente revisiones de «Masters de Madrid»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetru de plantía
m apostrofación: "de Indian Wells" => "d'Indian Wells"
Llinia 23:
Considerando'l tornéu masculín, dende l'añu 2009 ye'l quintu Masters 1000 del añu, y apuéstase sobre una superficie de [[tierra batida]], dende 2007. Ye l'únicu dende la creación d'esti tipu de torneos en 1990 que foi camudáu de llugar y de superficie. Esti tornéu xugar nes ciudaes d'[[Estocolmu]], [[Essen]], [[Stuttgart]] y anguaño xuégase en [[Madrid]]. De primeres xugábase sobre una superficie de moqueta sintética pero al camudase a Madrid nel añu 2002 camudó tamién de superficie, pasando a xugase en tierra batida. Orixinalmente xugar nel mes d'ochobre, siendo l'octavu Master de la temporada. Dende la reestructuración de 2009 apostar nel mes de mayu, na selmana en qu'enantes s'apostaba l'antiguu Master de Hamburgu, previu al [[Tornéu de Roland Garros]], y tres los Masters 1000 de Montecarlo y Roma.
 
El tornéu femenín integrar al masculín en 2009, y al pie de los de d'Indian Wells, Miami y Beixín, forma parte de los torneos más importantes tres los consideraos Grand Slam, obligando la participación d'aquel xugadores que la so ranking dexar. Siendo los otros trés Premier Events d'esta categoría torneos de pista dura, el de Madrid ye'l más importante sobre tierra batida tres los Grand Slam.
 
Pa la edición de [[2012]] la superficie de tierra batida foi sustituyida por otra de tierra azul, lo que causó gran discutiniu polos sos distintos carauterístiques de bote y por resultar extraordinariamente resbaliza, con riesgu pa la integridá de los xugadores. Dellos d'ellos, incluyíos [[Novak Djokovic]] y [[Rafael Nadal]], vixentes númberos 1 y 2 del mundu naquel momentu, anunciaron que si se caltenía dicha superficie nun volveríen allegar al tornéu. Dellos meses dempués l'[[Asociación de Tenistes Profesionales|ATP]] revocó la homologación de la tierra azul, inhabilitándola pa la disputa de torneos oficiales.<ref>As (24 de xunu de 2012): [http://www.as.com/tenis/articulo/atp-prohibe-tierra-azul-madrid/20120624dasdaiten_3/Tes La ATP prohibe la tierra azul de Madrid en 2013]</ref>