Diferencies ente revisiones de «Star Wars: Episode IV - A New Hope»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Sía of => Sea of
m iguo contraición: a el so => al so
Llinia 94:
Luke y Obi-Wan escapen del planeta Tatooine na nave de carga d'Han Solo, xusto cuando un grupu de soldaos imperiales trataben de prindalos, mercando información a los mercaderes y pirates, sobre la presencia de dos robots que taben buscando nel desértico planeta, lo qu'espierta barruntos de que l'Imperiu buscar y decide aumentar el costo del tresporte de los pasaxeros, pa poder escapar de les naves imperiales. Mientres siguen el so camín escontra Alderaan, Obi-Wan prométe-y aumentar compensar si caltener alloñaos del Imperiu y de sópitu, mientres lu enseña a Luke l'usu del sable de lluz, siente una alteración na Fuercia, pola destrucción del planeta cola arma de la Estrella de la Muerte, sintiendo que daqué malu pasara en Alderaan.
 
Cuando Han y los demás lleguen al sistema onde ta Alderaan, a bordu del Ferre, afayen que'l planeta sumió por completu y lo único qu'atopen son los restos del planeta, asteroides y refugayes llexando nel espaciu esterior y decatar de la Estrella de la Muerte nes cercaníes, que consigue atraer al Ferre hasta'l so interior gracies a elal so [[Gravedá|campu de tracción]]. Han trata de lluchar contra'l campu de tracción, pero Obi-Wan suxúrelu que piense en dalguna otra alternativa. Una vegada que la nave aterriza nun hangar de forma controlada na estación espacial, los tripulantes despintar nunos compartimientos qu'Han usaba pal contrabandu. Mientres busquen la forma de desactivar el campu de tracción, afayen que la princesa Leia tamién s'atopa zarrada na estación al consultalo col ordenador del hangar de la estación espacial, con una terminal coneutada al droide R2-D2, polo que Obi-Wan promételu a Han pagar -y una gran fortuna si rescaten a la princesa Leia y escapen de la estación espacial con ella. Entós deciden estremase en dos grupos: Han y Luke deciden dir rescatar a Leia, ente que Obi-Wan va tratar de desactivar el campu de tracción cerca del hangar, onde'l Ferre Milenariu ta reteníu, según la información llograda pol droide R2-D2 na terminal del ordenador. Mentanto, un oficial del imperiu infórmalu a Tarkin y Darth Vader que habian unviáu a un escuadron imperial a investigar a Dantooine p'atopar la base rebalba en dichu planeta, pero resultó que la información llograda por Leia yera falsa, una y bones la base qu'atoparon en Dantooine taba abandonada. Darth Vader darréu ménta-y a Tarkin que Leia nun diba traicionar a la rebelión con too y con eso lo que-y fixeron, polo cual Tarkin se enfurece por tal engañu y rápido ordena la execución Leia.
 
Como parte del so plan, Luke y Han fáense pasar por dos soldaos qu'escolten a un prisioneru» (Chewbacca), prindáu nel Ferre Milenariu y que ye unviáu al bloque de celdes, xusto onde s'atopa zarrada la princesa Lleía. Tres un enfrentamientu con tropes d'asaltu, consiguen rescatar a Leia. Ente que per otru llau Obi-Wan consigue desactivar el campu de tracción, baxando los interruptores en forma manual pa nun ser descubiertos, pero al momentu de tratar de llegar al hangar de la nave, Obi-Wan atopar con Darth Vader, quien sintiera la so presencia na estación. Obi-Wan decide enfrentase con él nun duelu con [[Sable de lluz|sables de lluz]] pa ganar daqué de tiempu. Al decatase de que l'otru grupu consiguió con ésitu escapar cola Princesa Leia y llegar al hangar onde s'atopa'l Ferre Milenariu, Obi Wan intensifica'l combate pa distrayer a los guardias de la nave, que s'atopen xusto a la entrada de la compuerta del Ferre y dexar asina que los sos amigos puedan ingresar a la nave y escapar, xusto cuando Luke y los demás xuben al Ferre, Obi-Wan sonri per últimu vegada y llevanta el so sable de lluz y ríndese, polo que Vader nun esbardia la oportunidá y acaba cola so vida, pero misteriosamente Obi-Wan sume dexando tras la so capa y el so sable de lluz.