Diferencies ente revisiones de «Monesteriu de San Vicente»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: protector/a/es => proteutor/a/es
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{Edificiuedificiu}}
El '''monasteriu de San Vicente''' ye un complexu monacal del cascu antiguu d'[[Uviéu]] que la so fundación supunxo de la mesma la fundación de la ciudá en redol al añu [[761]] ([[sieglu VIII]]). Anguaño ye de titularidá estatal, perteneciente al Ministeriu de Cultura. Nes sos dependencies alluga'l [[Muséu Arqueolóxicu d'Asturies]].
 
Llinia 28:
* Ara d'un altar prerrománicu y dos piles bautismales recuperaes en ciertes obres realizaes na sacristía en [[1970]]. La primera de les piles de forma redonda y la segunda, la más interesante de toles pieces, de corte rectangular y midíes 100x63x55 cm de mármol polenco, tien los cantos decoraos nun biselao de dibuxu floral que recuerda claramente a la dómina romana. Ta considerada como una de les primeres piles bautismales d'inmersión esistente na Península.{{ensin referencies}} Na actualidá puede almirase na sacristía de la Ilesia.
 
== NotesReferencies ==
{{llistaref}}
 
Llinia 37:
* {{commonscat|Church of Santa María la Real de la Corte, Oviedo}}
* [http://www.mirabiliaovetensia.com/Monasterio_SanVicente.html Mirabilia Ovetensia: Ficha, reconstrucciones infográficas y visita virtual del monumentu.]
{{control d'autoridaes}}
 
[[Categoría:Edificios d'Uviéu]]