Diferencies ente revisiones de «Proaza»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: adaptación => adautación
m iguo testu: caltien => caltién
Llinia 235:
Otra de les torres medievales caltener na casa de Prada, Asitiada a veres del [[Trubia]], na llende con [[Santo Adriano]], sufrió un grave deterioru a lo llargo de los años. La estructura primitiva que podría fechase escontra'l [[sieglu XVI]] taba formada por dos torres de base cuadrangular xuníes por un cuerpu central con galería; un corredor comunicaba'l nucleu principal cola capiya. Güei solo reparar una de les torres, de sillarejo, cubierta a cuatro aguaes con una pequeña cornisa, y na que podemos ver remodelaciones posteriores que falten enforma del so aspeutu inicial.
 
Dientro de les edificaciones relixoses tenemos la ilesia parroquial de Santa María de Banduxu de fundación románica anque con múltiples reformes. La ilesia caltiencaltién de la so primitiva construcción románica namái parte de la nave única y el presbiteriu, semicircular nel esterior, con canecillos, y cuadráu nel interior, cubiertu con [[bóveda]] de cañón.
 
Tamién vamos nomar la capiya de San Mamés en [[Caranga]] que presenta un únicu cuerpu de planta rectangular con ventana dintelada abocinada de derrame internu nel muriu esquierdo y baldío circular abocinado de derrame internu y esternu nel opuestu. L'interior cubrir con teyáu de madera vista a dos aguaes. Delantre de la puerta, hai un pórticu con teyáu a trés aguaes, sosteníu por cuatro pilastres de madera que se sofiten nun altu basamento, realizáu en mampostería, acutar los sillares les cadenes esquineres, los vanos y l'espadaña d'arcu de mediu puntu y un solu buecu que remata la construcción.