Diferencies ente revisiones de «Switched at Birth»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m iguo testu: caltien => caltién
Llinia 59:
=== Repartu recurrente ===
* [[Marlee Matlin]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Melody Bledsoe|Melody Bledsoe]], una orientadora sorda y una entrenadora de baloncestu suplente na Escuela pa Sordos de Carlton, la madre de Emmett, y la meyor amiga de Regina. Cuando Bay y Emmett empiecen a salir, Melody lo desaprueba, nun creyendo que les rellaciones Sordos/oyente puedan trabayar por cuenta de les diferencies culturales, y cree firmemente que Bay (a pesar de ser la fía de la so meyor amiga, Regina) ye una mala influencia pa Emmett. Pero cuando Bay llega a ella y confiésalu a ella sobre les sos esmoliciones alrodiu de Emmett, finalmente acepta a Bay, dándose cuenta de que Bay realmente esmolezse por Emmett.
* [[Ryan Lane]] interpreta a Travis, un amigu sordu de Daphne y Emmett. Tuvo una curtia rellación amorosa con Daphne y vive con Emmett y Melody, yá que los sos padres nun aprendieron el llinguaxe de señes y nun caltiencaltién una bona rellación con ellos, lo que lo llevó inclusive a dormir nel Llavaderu Kennish.
* [[Austin Butler]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Wilke|James "Wilke" Wilkerson III]], el meyor amigu ricu de Toby, que ta nuna banda con él. Él namórase de Daphne, y tuvo saliendo con ella dende l'episodiu 15. Más tarde, ye unviáu a un internáu pol so padre y Daphne y él dexar y queden como amigos.
* [[Gilles Marini]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Angelo Sorrento|Angelo Sorrento]], el padre biolóxicu de Bay Kennish y ex-noviu de Regina Vásquez. Cuando Daphne tenía trés años, fixéra-y la prueba d'ADN, que demostró los sos barruntos de qu'ella nun yera la so fía biolóxica. Creía Regina tuvo de tener una aventura amorosa y dexar criando a Daphne sola. Cuando s'entera del cambéu, torna y espera ser parte de la vida de Bay, de Daphne, y de Regina de nuevu, namái pa sumir de nuevu cuando la madre de Regina llama a la policía sobre él al afayar que yera un fuxitivu por cuenta de un incidente qu'asocedió va un tiempu.