Diferencies ente revisiones de «Margarita Salas»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 2:
'''Margarita Salas Falgueras''' {{nym}}<ref>[http://www.cervantes.es/biblioteques_documentacion_espanol/creadores/sales_margarita.htm Margarita Salas. Biografía. Institutu Cervantes.]</ref> foi una [[bioquímica]] [[Asturies|asturiana]] y [[Marquesáu de Caneiru|marquesa de Caneiru]]. Llicenciada en [[Ciencies Químiques]] pola [[Universidá Complutense de Madrid]], foi discípula de [[Severo Ochoa]],<ref>[http://revista.consumer.es/web/es/20031001/entrevista/65098.php «Un país ensin investigación ye un país ensin desenvolvimientu.»]</ref> con quien trabayó nos Estaos Xuníos dempués de facelo con [[Alberto Sols]] en Madrid. Casada col tamién científicu [[Eladio Viñuela]],<ref>[http://www.nuevaalcarria.com/jprovincia/xeneral/141841-la vida-de-margarita-sales-en-el centru-de-la muyer.html La vida de Margarita Salas, nel Centru de la Muyer.]</ref> dambos encargáronse d'impulsar la investigación española nel campu de la [[bioquímica]] y de la [[bioloxía molecular]].
 
Inició el desarrollo de la biología molecular en [[España]], y desarrolló su trabajo como profesora vinculada ''ad honorem'' del Consejo Superior de Investigaciones Científicas ([[CSIC]]), en el Centro de Biología Molecular Severo Ochoa de Madrid (CSIC-UAM). También fue académica de la [[Real Academia Española|RAE]] desde 2003, y censora de la Junta de Gobierno desde 2008.​ En 2016 se convirtió en la primera mujer en recibir la Medalla Echegaray, otorgada por la Real Academia de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales.
 
Los últimos años de la so vida exerció como profesora venceyada ''ad honorem'' del [[Conseyu Cimeru d'Investigaciones Científiques]] ([[CSIC]]), desenvolviendo'l so trabayu nel [[Centru de Bioloxía Molecular Severo Ochoa]] de Madrid ([[CSIC]]-[[Universidá Autónoma de Madrid|UAM]]).