Diferencies ente revisiones de «Esquí alpín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo apostrofación: "en eslalon" => "n'eslalon"
m iguo apostrofación: de eslalon => d'eslalon
Llinia 69:
 
'''El eslalon na copa del mundu:'''
La prueba de d'eslalon más prestixosa nel circuitu de la copa del mundu masculina celebrar en Schladming (Austria) y ye una prueba nocherniega. Otros eslálones prestixosos son los de Wengen (Suiza), Kitzbuehel (Austria) y Kranjska Gora (Slovenia).
 
=== Combinada ===
Ye una prueba que consta de dos partes, una de Descensu y otra de d'Eslalon. Realícense como si fueren independientes pero a dos mangues y nel mesmu día. El ganador de la prueba ye aquél que la so suma de los dos meyores tiempos seya menor. Por cuenta de la especialización de los esquiadores hai pocos competidores que puedan optar a ganar nesta disciplina, pos rique un dominiu de les especialidaes de velocidá y tamién de les más téuniques.
 
=== Súper Combinada ===
Ye una prueba bien recién nel calendariu de la copa del mundu, y reemplazó a la combinada nos Xuegos Olímpicos de 2010. Trátase d'una prueba que combina un descensu (más curtiu de lo habitual) y una sola manga de d'Eslalon. Los dos mangues (baxaes) realícense'l mesmu día y el ganador ye'l competidor que llogra una suma de tiempos menor.
 
=== Paralelu ===