Diferencies ente revisiones de «Cámara de videu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: corrección => correición
Llinia 40:
Los circuitos de muestreo y llectura de los CCD tienen de tar sincronizaos cola señal de referencia de la estación. Pa ello, tolos xeneradores de pulsos se enclavan coles señales procedentes del sistema de sincronismu de la cámara, que recibe la señal de ''genlock'', de normal [[negru de color]], dende'l sistema nel que se ta trabayando. O bien, trabayar ensin referencia esterior, como suel faese al utilizar cámares de ENG.
 
Ésta imaxe lleida polos CCD y el so sistema de muestreo ye conducida depués a los circuitos preamplificadores. Nos preamplificadores xenérase y enserta, cuando asina se quier, la señal de prueba llamada pulsu de calibración, comúnmente llamada ''cal'', que va percorrer tola electrónica de la cámara y va sirvir pa realizar un rápidu diagnósticu y axuste de la mesma. De los preamplificadores les señales se enrrutan a los procesadores, onde se realizaren les correccionescorreiciones de [[gamma]], detalle, masking, pedestal, flare, ganancies, clipeos y llendadores.
 
Les señales yá tán llistes pa salir al sistema de producción o pa ser grabaes. Únviense entós a los circuitos de visionado, que amuesen la imaxe nel visor de la cámara y tresmitir por aciu los correspondientes conectores de salida.