Diferencies ente revisiones de «Revolución industrial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Ortografía habitual na wiki
hola
Llinia 1:
en 2017 se creo el fortnite un juego multijugador entra la batlle royale y quedate a ver la historia un dia te reto a un 1v1 cerdo para ver quien manda.mandame solicitud OffSuperset9331 y Esparza14159 puerco.podemos echar creativo en box fights o unos scrims.nada mas te advierto que tengo a la renegda y juego desde la temporada uno soy todo un rata.buscame para darte lo que te mereces puercooooooo.
{{1000}}
[[Archivu:Maquina vapor Watt ETSIIM.jpg|right|thumb|300px|Máquina de [[xau]] allugada na entrada de la Escuela Téunica Superior d'Inxenieros Industriales de la UPM (Madrid).]]
La '''Revolución industrial''' foi un periodu históricu comprendíu ente la segunda metá del [[sieglu XVIII]] y principios del [[sieglu XIX|XIX]], nel que [[Gran Bretaña]] de primeres<ref> {{en}} [http://www.erih.net/industrial-history/europe.html European Network of Industrial Heritage. Industrial History: Europe] Consultáu el 25 de mayu de 2011</ref>, y el restu d'[[Europa continental]] dempués, sufren el mayor conxuntu de tresformamientos [[Socioeconomía|socioeconómicos]], [[teunoloxía|teunolóxicos]] y [[cultura]]les de la [[hestoria]] de la humanidá, dende'l [[neolíticu]].
 
La economía basada nel trabayu manual trocóse por otra dominada pola [[industria]] y la [[manufactura]]. La Revolución entamó cola mecanización de les industries testiles y el desenvolvimientu de los procesos del [[fierru|fierro]]. La espansión del [[comerciu]] tuvo favorecida pola meyora de les rutes de tresportes y darréu pola nacencia del [[ferrocarril]]. Les innovaciones teunolóxiques más importantes foron la [[xau|máquina de xau]] y la denomada ''[[Spinning Jenny]]'', una potente máquina rellacionada cola industria testil. Estes nueves máquines favorecieron enormes medríes na capacidá de producción. La producción y desenvolvimientu de nuevos modelos de maquinaria nes dos primeres décades del [[sieglu XIX]] facilitó la manufactura n'otres industries y espoxigó tamién la so producción.
 
AsinaLa yeeconomía quebasada nanel Revolucióntrabayu industrialmanual auméntasetrocóse lapor cantidáotra dominada pola [[industrira]]amó cola mecanización de productosles industries testiles y amenorgael desenvolvimientu de los procesos del del [[comerciu]] tuvo favorecida pola meyora de les rutes de tresportes y darrLes innovaciones teunolóxiques más importantequina de xau]]inning Jenny]]'l', una potente máquina rellacionada cola indusves máquines favorecieron enormes medríes na capacidá de producción. La producción y desenvolvimientu de nuevos mode dos primeres décades del [[sieglu XIX]] facilitó la ma auméntase la cantidá de tiempu nel qu'estos se faen, dando pasu a la [[producción en serie]], yá que se simplifiquen xeres complexes, en delles operaciones cencielles que pue facer cualquier obreru ensin necesidáencunecesidá de que seya mano d'obra cualificada, y d'esta miente baxar costos en producción y alzar la cantidá d'unidaes producíes sol mesmu costu fixu.
 
== Refere
== Referencies ==
{{llistaref}}
 
 
[[Categoría:Historia económica]]
[[Categoría:Revolución Industrial]]
[[Categoría:Socioloxía]]