Diferencies ente revisiones de «Eritrocitu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: sustrato => sustratu
m iguo testu: supervivencia => sobrevivencia
Llinia 91:
El caltenimientu de la distribución asimétrica de fosfolípidos na bicapa ye crítica pa la integridá y funcionalidad de la célula por cuenta de delles razones:
 
*Los [[Macrófago|macrófagos]] reconocen y fagocitan eritrocitos que tienen espuestu la fosfatidilserina na superficie esterna. Polo cual caltener a la fosfatidilserina na monocapa interna ye esencial pa la supervivenciasobrevivencia de la célula nos sos alcuentros frecuentes con macrófagos del [[Sistema fagocítico mononuclear|sistema retículo-endotelial]], especialmente nel bazu.
*Destrucción prematura de eritrocitos [[Talasemia|talasémicos]] y falsiformes fueron amestaos a la desorganización de l'asimetría lipídica llevando a la esposición de la fosfatidilserina na monocapa esterna.
*Una esposición de fosfatidilserina puede potenciar l'adhesión de los eritrocitos a les célules endoteliales vasculares, evitando conducentemente'l tránsitu normal pola microvasculatura. Por ello ye importante caltener a la fosfatidilserina na monocapa interna de la bicapa p'asegurar un fluxu sanguíneo normal en micro-circulación.