Diferencies ente revisiones de «Tercer edá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: dáu => dau
m iguo testu: supervivientes => sobrevivientes
Llinia 267:
Nesti apartáu analízase, a partir de los datos del Institutu Nacional d'Estadística d'España,<ref>[http://www.ine.es/inebmenu/mnu_cifraspob.htm Cifres de población del Institutu Nacional d'Estadística d'España]</ref> la evolución de la población de persones de la tercer edá n'España. Los datos son referíos a la población envalorada n'España en xineru de cada unu de los años que s'inclúin.
 
Si referímonos a los '''datos xenerales d'España''', en xineru de 2011 envalórase qu'hai una población de 7.869.759 de persones de la tercer edá, de les qu'el 21,94&nbsp;% tienen edaes entendíes ente los 65 y los 70 años; el segmentu poblacional de persones ente 70 y 80 años ye'l más numberosu representando'l 44,66&nbsp;% —ye importante destacar que l'anterior grupu recueye a persones dientro d'un rangu de 5 años, ente que esti conxuntu integra una diferencia d'edá de 10 años—; el segmentu de persones con edaes ente 80 y 89 años representen el 27,92&nbsp;%. A partir d'esta edá'l númberu de persones supervivientessobrevivientes baxa enforma siendo los mayores con edaes ente 90 y 100 años el 5,39&nbsp;% y los seres humanos de más de 100 años solamente'l 0,07&nbsp;%.
 
Estos datos amuesen distintos resultaos si analizamos la evolución poblacional estremándola por sexu. D'esta forma, tal que s'amuesa nos gráficos axuntos, reparar como hai un fuerte descensu na '''población d'homes''' en tolos rangos d'edaes ente l'añu 2002 y 2003 —desconocemos si esto debe a un fechu históricu puntual o ye por cuenta de un error na fonte de datos secundaria escoyida, esta situación llévanos a analizar solamente los años a partir de 2003—. Esti fechu anterior nun asocede na '''población de muyeres''' onde la diferencia ente esos años nun ye tan acusada, amosando inclusive una crecedera poblacional pa dellos intervalos d'edá.