Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
→‎Hestoria ficticia: Ampliación (tovía toi n'ello)
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Referencies
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 10:
== Hestoria ficticia ==
 
=== La Catwoman orixinal ([[Tierra-Dos]]) <ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(Earth-Two)</ref>===
Selina Kyle naz en 1920. Con solo dieciocho años alcuéntrase atrapada nun matrimoniu abusivu con un home que pon penriba de la familia la bayura y posición social. Selina decide abandonalu, y conviértese na lladrona d'alfayes ''The Cat''.
Nel so primer alcuentru con Batman y [[Robin]] nun usaba como vistimenta nada que paeciera una traza distintiva de los felinos, yá que s'amarutara d'una vieya pa robar alfayes. Llogra fuxir, y lluéu torna como ''Cat-Woman''. Al tercer alcuentru con Batman entama de poner una mázcara de gatu, y trabaya pa una organización criminal nomada ''el Sindicatu del Diamante''. Batman siempres la detién, pero ella llogra fuxir.
Llinia 22:
Selina Kyle y Bruce Wayne cásense, ella retírase y tienen una fía, [[Huntress|Helena]]. Poro, Batman dexa'l llabor de xusticieru, pero pa convertise en comisariu de policía. En 1977, un antiguu miembru de la banda a la que pertenecía, "Silky" Cernak, empecipia a xantaxala cola só identidá y nicios falsos d'asesinatu, empobinándola a tornar al crime. A pesar de tener lo que siempres suañó, nun pue evitar recayer. Al enterase Bruce intervién pa salvala, pero, por cuenta d'un aicidente. Cuando la verdá-y ye desvelada a Helena, esta xura venganza ante la güesa de so ma, y asina naz la superheroína Huntress.
 
=== La Catwoman clásica ([[Tierra-Unu]]) <ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(Earth-One)</ref>===
 
=== La Catwoman de la Edá Escura ([[Tierra Nueva]] enantes de ''Zero Hour'') <ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(New_Earth)</ref>===
 
El nuevu orixe de Catwoman surde en [[1987]], cuando [[Frank Miller]] decide re-escribir la hestoria de Batman en ''[[Batman: Añu unu]]'', y al pie de esto la de dellos otros personaxes como ''Catwoman''. La nueva hestoria cunta que Selina ye una [[prostituta]] y [[dominatrix]] amante de los gatos que se convierte en lladrona de xoyes al ver a Batman n'aición. Aparentemente foi víctima d'[[abusu sexual]] per parte del so padre. La so única amiga ye una compañera menor d'edá llamada Holly, que ye violada pola so [[proxeneta]]. Lliberar del xugu del esplotador que la sometía a esa forma de vida, y decide fabricase un disfraz inspiráu nel nuevu héroe que surdió na ciudá: Batman, asonsañando d'esa forma la so [[modus operandi]].