Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 25:
 
=== La Catwoman clásica ([[Tierra-Unu]])<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(Earth-One)</ref>===
 
Selina Kyle entama la so carrera criminal como la lladrona d'alfayes comicida como ''The Cat'', a la que Batman y Robin detienen, pero fuxe. Tres una serie de robos abandona'l crime, pero dempués de lleer sobre los casos de Batman decide tornar, con un vistíu moráu, una mázcara asemeyada a la de Batman y el nome de ''Catwoman''. Amás, munchos de los sos robos tienen los gatos como tema.
 
Tiempu dempués, tres dellos delitos y cambeos de vistimenta y oxetivos, ye temporalmente tresportada a otra dimensión, en compaña de [[Wonder Woman]]. Al tornar vuelve al vistíu clásicu, a reagrupar la banda y a los crímenes temáticos. Cuando trata de acabar con una imitadora, [[Dueña Dent|Batgirl]], Batman vuelve a detenela.
 
N'otres ocasiones faise embaxadora del país de Sudaria pa robar unos planos, o afirma qu'asesinara a Batman pa tratar d'amosar al mundu'l crime de que ye quién a matar.
 
Pero un día decide abandonar el crime, refórmase y invierte dineru y trabaya n'Industrias Wayne. Cuando descubre que Bruce Wayne anda aguacilándola porque nun sé fía d'ella perfadia, pero llueu faen les paces, y Selina ayuda a detener a [[Joker]] cuando esti secuestra a [[Alfred Pennyworth]], el mayordomu de Batman.
 
Cuando diagnostiquen a Selina que carez una enfermedá rara que solo pue curase con una planta perrara y una muestra d'esta ye robada del muséu, Batman sospecha d'ella y atrápala, pero en realidá foi [[Cat-Man]]. Nun recuperen la planta, pero'l traxe místicu de Cat-Man cúrala.
 
=== La Catwoman de la Edá Escura ([[Tierra Nueva]] enantes de ''Zero Hour'')<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(New_Earth)</ref>===