Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 54:
Trabayando con unos activistes pa evitar un ataque terrorista, Catwoman roba una sustancia tóxico, lo que-y fai enfrentase al nuevu Batman, [[Azrael]], anque fuxe. Un tiempu dempués tenta robar teunoloxía a un empresariu corruptu pa salvar un amigu hospitalizáu. Pero nel cursu del robu apaecen los dos Batmen (primeru Azrael, llueu l'otru) y engárriense. L'empresariu trata de fuxir, pero Catwoman detiénlu, entrégalu a la policía y garra l'aparatu que necesitaba.
 
En 1994, Catwoman alcuéntrase en [[Metropolis]] tratando de robar un collar de cuarenta millones de dólares. Pero, al empar, unos criminales traten de secuestrar a la dueña del collar, y Catwoman tórgalos en vez de róbalurobalu. Mentanto, [[Green Lantern]] alloria y desanicia l'universu pa crear unu nuevu, pero [[Brainiac]] rescata la ciudad de Metropolis, y ponla nun planeta viviente, allugáu nuna dimensión metafísica, con otres cincuenta y ún ciudaes de cincuenta y ún mundos. Un añu enteru ta la ciudá cubierta por una cúpula, y mentanto los poderes de los superhomes d'esta desactivaos. Nesa, Catwoman refalfia de robar y entama una carrera como xusticiera, protexendo'l barriu probe conocíu como "Distritu Suicida".

Tres l'añu, la cúpula desapaez y el planeta manda a les ciudaes batallar unes con otres pola sobrevivencia. Entós, Batman de [[Kingdom Come|Tierra-22]] llega a Metropolis y, tres una pequeña engarriada, enfréntense a la banda Intergang y falen de guetar una solución que nun seya matase unos a otros. Pero un paisanu del Distritu Suicida, queriendo que la so ciudá seya la vencedora, pega un tiru al Batman d'otru mundu. Catwoman ponse en mediu, y ye ella la que muerre. Batman, con Catwoman en brazos, xura-y atopar una solución.
 
=== La Catwoman de la Edá Moderna ([[Tierra Nueva]] enantes de ''Flashpoint'') ===
 
La hestoria d'esta Catwoman ye Mui asemeyada a la de l'anterior, pero nunca nun foi prostituta, sinón lladrona caleyera. Amás, la só amiga Holly nun morrió.
 
Tres la torna de Bruce Wayne como Batman, un andanciu afara Gotham, y Penguin contrata a Catwoman pa guetar un sobreviviente, pa lo que rique collaborar con Robin y Azrael. Sicasí, a esti asesináronlu, pero Catwoman ayuda a los héroes fasta qu'atopen una cura. Llueu, un gran temblíu esbarrumba tola ciudá, y Catwoman tamién da'l so sofitu pa salvar a tolos que puean.
 
Tiempu dempués Catwoman plania un gran atracu, pero sal mal y muerren tolos sos socios. [[Alan Bradley]] tentó que nun colara con toles perres, pero nun foi quién. Refalfiada de la vida de señoritinga, torna a la casa de la so infancia, nel East End, pa curiar de los marxinaos, y recluta a Holly pa qu'escuque lo que pasa pel barriu. Pero peguen-y un tiru cuando ye testigu del asesinatu d'un policía, y Catwoman contrata a Slam Bradley pa que descubre que pasó. Asina, xuntos, esmantelen una banda de policíes corruptos que trabayaben pa [[Black Mask]].
 
Entós, Catwoman tira de perres pá construyir un centru comunitariu en barriu, tratando de torgar la medra de bandes. Sigue a ún de los rapazos al escondite, y ehí guipa que la xefa ye una amiga de so de la infancia, cola que robaba con y a la qu'abandonó pa evitar que la pillaren.
 
== Apaiciones n'otros medios ==