Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 13:
 
=== La Catwoman orixinal ([[Tierra-Dos]])<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(Earth-Two)</ref>===
Selina Kyle naz en 1920. Con solo dieciocho años alcuéntrase atrapada nun matrimoniu abusivu con un home que pon penriba de la familia la bayura y posición social. Selina decide abandonalu, y conviértese na lladrona d'alfayes ''"The Cat''".
Nel so primer alcuentru con Batman y [[Robin]] nun usaba como vistimenta nada que paeciera una traza distintiva de los felinos, yá que s'amarutara d'una vieya pa robar alfayes. Llogra fuxir, y lluéu torna como ''Cat-Woman''. Al tercer alcuentru con Batman entama de poner una mázcara de gatu, y trabaya pa una organización criminal nomada ''el Sindicatu del Diamante''. Batman siempres la detién, pero ella llogra fuxir.
 
Llinia 22:
Cuando un lladriyu la golpia na tiesta reaparecen alcordances escaecíes, polo que descubre que llevaba una década con amnesia parcial. Cola memoria restaurada, Catwoman ayuda al Dúu Dinámicu, abandona la vida criminal y desvela a Batman la só identidá. Tres pagar polos sos crímenes na cárcel, abre una tienda mascotes. Dacuando usa de nueves el vistíu de Catwoman, pero como xusticiera, y llogra que so hermanu, ''King of the Cats'' tamién abandone'l crime.
 
Selina Kyle y Bruce Wayne cásense, ella retírase y tienen una fía, [[Huntress|Helena]]. Poro, Batman dexa'l llabor de xusticieru, pero pa convertise en comisariu de policía. En 1977, un antiguu miembru de la banda a la que pertenecía, "Silky" Cernak, empecipia a xantaxala cola só identidá y nicios falsos d'asesinatu, empobinándola a tornar al crime. A pesar de tener lo que siempres suañó, nun pue evitar recayer. Al enterase Bruce intervién pa salvala, pero, por cuenta d'un aicidente. Cuando la verdá-y ye desvelada a Helena, esta xura venganza ante la güesa de so ma, y asina naz la superheroína Huntress.
 
=== La Catwoman clásica ([[Tierra-Unu]])<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(Earth-One)</ref>===