Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 14:
=== La Catwoman orixinal ([[Tierra-Dos]])<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Selina_Kyle_(Earth-Two)</ref>===
Selina Kyle naz en 1920. Con solo dieciocho años alcuéntrase atrapada nun matrimoniu abusivu con un home que pon penriba de la familia la bayura y posición social. Selina decide abandonalu, y conviértese na lladrona d'alfayes "The Cat".
Nel so primer alcuentru con Batman y [[Robin]] nun usaba como vistimenta nada que paeciera una traza distintiva de los felinos, yá que s'amarutara d'una vieya pa robar alfayes. Llogra fuxir, y lluéu torna como ''Cat-Woman''. Al tercer alcuentru con Batman entama de poner una mázcara de gatu, y trabaya pa una organización criminal nomada "el Sindicatu del Diamante". Batman siempres la detién siempres, pero ella llogranunca nun tarda en fuxir.
 
A la siguiente amarútase de l'aporretada ''Margarite Tone'' y organiza una gueta'l tesoru falsa pa robar a los ricayos. Batman píllala, y esta da-y un besu. Paradóxicamente, tamién conoz l'''alter ego'' de Batman, Bruce Wayne, y namórase d'él. Batman albidra que Catwoman pue reformase, pero esta torna al crime una y otra vez. De fechu, ceo secuestra'l mayordomu de Bruce pa pone-y una trampa.