Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 64:
Tres la torna de Bruce Wayne como Batman, un andanciu afara Gotham, y Penguin contrata a Catwoman pa guetar un sobreviviente, pa lo que rique collaborar con Robin y Azrael. Sicasí, a esti asesináronlu, pero Catwoman ayuda a los héroes fasta qu'atopen una cura. Llueu, un gran temblíu esbarrumba tola ciudá, y Catwoman tamién da'l so sofitu pa salvar a tolos que puean.
 
Tiempu dempués Catwoman plania un gran atracu, pero sal mal y muerren tolos sos socios. [[AlanSlam Bradley]] tentó que nun colara con toles perres, pero nun foi quién. Refalfiada de la vida de señoritinga, torna a la casa de la so infancia, nel East End, pa curiar de los marxinaos, y recluta a Holly pa qu'escuque lo que pasa pel barriu. Pero peguen-y un tiru cuando ye testigu del asesinatu d'un policía, y Catwoman contrata a Slam Bradley pa que descubre que pasó. Asina, xuntos, esmantelen una banda de policíes corruptos que trabayaben pa [[Black Mask]].
 
Nesa, CatwomanSelina tira de perres pa construyir un centru comunitariu en barriu, tratando de torgar la medra de bandes. Sigue a ún de los rapazos al so escondite, y ehí guipa que la xefa ye Sylvia Sinclair, una amiga de so de la infancia, cola que robaba y a la qu'abandonó pa evitar que la pillaren. Esta y Black Mask planien vengase de Catwoman y secuestren a la hermana y a Holly. Catwoman sálvales, pero tres la tortura a la que-y someten, la hermana acaba nun manicomiu. Catwoman decide llevar a Holly a Wildcat pa que la deprenda artes marciales como a ella de moza.
 
[[Posion Ivy]] controla mentalmente a Selina pa que vuelva a robar, y cuando Batman ta escorriéndola bésalu, siendo correspondida. Xuntos engárriense con Posion Ivy, y torguen qu'esta controle tamién a Superman.
 
== Apaiciones n'otros medios ==