Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 64:
Tres la torna de Bruce Wayne como Batman, un andanciu afara Gotham, y Penguin contrata a Catwoman pa guetar un sobreviviente, pa lo que rique collaborar con Robin y Azrael. Sicasí, a esti asesináronlu, pero Catwoman ayuda a los héroes fasta qu'atopen una cura. Llueu, un gran temblíu esbarrumba tola ciudá, y Catwoman tamién da'l so sofitu pa salvar a tolos que puean.
 
Tiempu dempués Catwoman plania un gran atracu, pero sal mal y muerren tolos sos socios. [[SlamSam Bradley]] tentó que nun colara con toles perres, pero nun foi quién. Refalfiada de la vida de señoritinga, torna a la casa de la so infancia, nel East End, pa curiar de los marxinaos, y recluta a Holly pa qu'escuque lo que pasa pel barriu. Pero peguen-y un tiru cuando ye testigu del asesinatu d'un policía, y Catwoman contrata a SlamSam Bradley pa que descubre que pasó. Asina, xuntos, esmantelen una banda de policíes corruptos que trabayaben pa [[Black Mask]].
 
Nesa, Selina tira de perres pa construyir un centru comunitariu en barriu, tratando de torgar la medra de bandes. Sigue a ún de los rapazos al so escondite, y ehí guipa que la xefa ye Sylvia Sinclair, una amiga de so de la infancia, cola que robaba y a la qu'abandonó pa evitar que la pillaren. Esta y Black Mask planien vengase de Catwoman y secuestren a la hermana y a Holly. Catwoman sálvales, pero tres la tortura a la que-y someten, la hermana acaba nun manicomiu. Catwoman decide llevar a Holly a Wildcat pa que la deprenda artes marciales como a ella de moza.
 
[[Posion Ivy]] controla mentalmente a Selina pa que vuelva a robar, y cuando Batman ta escorriéndola, Catwoman bésalu, siendo correspondida. Xuntos engárriense con Posion Ivy, y torguen qu'esta controle tamién a Superman.
 
Cuando Bruce y Selina van a la ópera, [[Harley Quinn]] interrúmpela, y dambos dos vístende pa engarriase con ella. Catwoman recibe un tiru, y Batman ta a piques de matar a Joker por ello. Dempués, él desvela-y la so identidá y enyamen una rellación, anque de mano nun l'aceuta [[Drake|Robin]]. Sicasí, Batman nun acaba de confiar en Catwoman, y ruempen.
 
Tres ayudar a la [[Justice League]] a lluchar escontra la [[Secret Society]] resulta firida, y cuando ta sanando na bat-cueva, [[Despero]] llava-y el celebru a Batman, y ye Catwoman la que llogra alvertir a los miembros de la Justice League non afeutaos. Llueu, Catwoman entra na Secret Society, pero col cometíu d'arreventala dende dientro. Simula la so muerte, aprovecha esto pa esmantelar la estructura criminal del East End, y tres ello retírase.
 
Tien un fíu (del que Sam Bradley ye'l pá), y la so amiga conviértese na nueva Catwoman. Unos villanos deducen la so identidá y secuestren al fíu, polo que tres recuperalu pide a [[Zatanna]] que-yos borre les mentes, qu'aceuta. Tres ayudar de nueves a Batman, escontra unes [[amazona|amazones]] malvaes, esti convídala a ser miembru de los [[Outsiders]].
 
== Apaiciones n'otros medios ==