Diferencies ente revisiones de «Parque nacional de Yellowstone»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: supervivencia => sobrevivencia
m iguo testu: d'el color => del color
Llinia 142:
Anguaño, Yellowstone alica una fase similar a la primer etapa. La lava sigue atropándose, enchiendo la corteza terrestre. L'altitú del fondu del actual caxón de fundimientu aumentó en 70 cm mientres estos postreros 50 años.
 
El nome «Yellowstone» (n'español, «piedra mariella») procede d'eldel color de les [[roca|roques]] que pueden vese nel gran cañón de Yellowstone (valle en «V») que se formó nes postreres [[glaciación|glaciaciones]] muncho primero de erosionarseo pol [[ríu]] Yellowstone. Contrariamente a lo que pudiera paecer, el color de les piedres vien de l'alteración hidrotérmica del [[fierro]] que contienen, y non del [[azufre]] que tamién ta presente.
 
Yellowstone asitiar nel estremu norte-oriental del llanu de Snake Clavar, que forma un arcu en «O» al traviés de les [[Montes Predresos]]. El llanu estiéndese sobre {{unidá|400|km}} escontra l'oeste a partir de la ciudá de Boise, nel Estáu de Idaho. La caldera de Yellowstone ye'l mayor sistema volcánicu de Norteamérica. Pertenez a la categoría de «supervolcanes» yá que les sos erupciones superen con muncho les de los volcanes clásicos».