Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol d'Italia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: d'el color => del color
Llinia 567:
Nos sos entamos, l'escudu d'armes del [[Reinu d'Italia (1861-1946)|Reinu d'Italia]] yera'l símbolu identificativo de la seleición (mientres el Fascismu, fueren añedíes les fasces na banda derecha del escudu), y nun sería hasta 1947, tres la instauración de la [[Italia#De la unificación a l'actualidá|República Italiana]] cuando sería sustituyíu pol tradicional «scudetto» con el colores de la bandera. De magar, salvo dalgún cambéu acorde a los títulos consiguíos, y la modernización y estilización propies de dómines vinientes, caltúvose como insinia de la escuadra tresalpina. El «scudetto» ye tamién l'escudu utilizáu pola [[Federación Italiana de Fútbol]], que tomaría presencia na camiseta de la seleición por aciu la incorporación de les sos iniciales '''F.I.G.C. (it. Federazione Italiana Giuoco Calcio)'''.
 
Per aquellos años, la escuadra italiana vistía un uniforme dafechu blancu, un color bien típicu de la dómina y de munchos otros equipos, al ser lo más económico y bono d'iguar, por cuenta de la escasez de color, de difícil y costosu llogru. Amás decantáronse por esi color n'honor del equipu más fuerte entós daquella d'Italia, el [[Unione Sportiva Pro Vercelli Calcio|Pro Vercelli]] anque s'especula con que la verdadera razón d'eldel color blancu foi que al nun decantase entá por nengún color, decidieron vistir asina.<ref>Chiesa, p. 41.</ref> Con ella solamente xugaría 3 partíos. Llueu camudaría'l so color na camiseta por un azul celeste, que s'escurecería coincidiendo cola celebración del [[Copa Mundial de Fútbol de 1934|segundu Mundial de fútbol]] celebráu en 1934 n'[[Italia]].
 
Ésti uniforme clásicu de la seleición italiana, que yá nun abandonaría hasta l'actualidá, consta de camiseta azul y pantalones blancos. Pal segundu uniforme produzse una alternanza nos colores de camiseta y pantalón. El color de la camiseta azul ye la que-y da a la seleición el so llamatu de (it.) «''La Squadra Azzurra''». La eleición d'eldel color azul provien del estandarte de la [[Casa de Saboya|familia real de los Saboya]], reis d'Italia dende la [[Unificación d'Italia|unificación del país]].
 
Dende l'añu 2008, hasta'l 2010, nel uniforme d'Italia, pola so condición de campeón del mundu, portaba'l "escudu del campeón mundial" dau pola [[FIFA]]. Anguaño, la marca deportiva Puma encargar de fabricar los uniformes de la seleición italiana.<ref>{{Cita web |url=http://es.fifa.com/worldcup/organisation/media/newsid=868129/index.html |títulu=Italia recibe'l primer escudu del campeón mundial (Fifa.com) |fechaaccesu=2 de setiembre de 2008 |autor=Fifa.com}}</ref>