Diferencies ente revisiones de «Pamela Lyndon Travers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: adaptación => adautación
m iguo testu: d'el so hermanu => del so hermanu
Llinia 79:
Anque Travers tuvo numberoses rellaciones fugaces con homes a lo llargo de la so vida, vivió mientres más d'una década con Magde Burnand, fía del dramaturgu y exeditor de ''[[Punch]]'', Sir Francis Burnand. Compartieron un apartamentu en Londres de 1927 a 1934, depués camudáronse a una casa de campu en Sussex, onde Travers publicó'l primeru de los llibros de Mary Poppins. La so amistá, nes pallabres d'un biógrafu, sería “intensa”, pero tamién igualmente ambigua.
 
A los 40 años, Travers adoptó a un neñu pequeñu [[Irlanda|irlandés]] al que llamó Camillus Travers Hone, <ref>ABC Radio National, entrevista con Valerie Lawson, biógrafa de Travers, en 2003.</ref> nietu de Joseph Hone, primer biógrafu de [[W.B. Yeats]], que crió a los sos siete nietos cola so muyer. Camillus nun foi consciente de la esistencia de la so verdadera familia nin de los sos hermanos hasta los 19 años, cuando unu d'ellos, Anthony, llegó a Londres y picó de la casa de Travers. Tuviera bebiendo y esixendo ver al so hermanu. Travers negar a dexá-ylo y amenació con llamar a la policía. Anthony foise, pero pocu dempués, Camillus, tres un discutiniu con Travers, foi en busca d'eldel so hermanu y atopar nuna tabierna en Kings Road.
 
Travers foi condecorada como Oficial de la [[Orde del Imperiu Británicu]] en 1977. Vivió hasta una edá bien avanzada, pero'l so salú foi delicada escontra'l final de la so vida. Travers morrió en Londres el 23 d'abril de 1996 a la edá de 96 años. Según los sos nietos, Travers “morrió ensin amar a naide y ensin ser amada”.