Diferencies ente revisiones de «Corriente llétrico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: dáu => dau
m iguo testu: Direut => Direct
Llinia 75:
{{AP|Corriente continua}}
[[Archivu:Gratz.rectifier.en.svg|thumb|300px|Rectificador de corriente alterna en continua, con ponte de Gratz. Emplégase cuando la tensión de salida tien un valor distintu de la tensión d'entrada.]]
Denominar corriente continua o corriente direuta(CC n'español, n'inglés DC, de ''DireutDirect Current'') al fluxu de cargues llétriques que nun camuda de sentíu col tiempu. La corriente llétrica al traviés d'un material establecer ente dos puntos de distintu potencial. Cuando hai corriente continua, los terminales de mayor y menor potencial nun s'intercambien ente sigo. Ye errónea la identificación de la corriente continua cola corriente constante (nenguna ser, nin siquier la suministrada por una batería). Ye continua toa corriente que'l so sentíu de circulación ye siempres el mesmu, independientemente del so valor absolutu.
 
El so descubrimientu remontar a la invención de la primera [[celda galvánica|pila voltaica]] per parte del conde y científicu italianu [[Alessandro Volta]]. Nun foi hasta los trabayos de Edison sobre la xeneración de lletricidá, nes acabadures del sieglu XIX, cuando la corriente continua empezó a emplegase pa la tresmisión de la enerxía llétrica. Yá nel sieglu XX esti usu decayó en favor de la corriente alterna, que presenta menores perdes na tresmisión a llargues distancies, magar se caltién na conexón de redes llétriques de distintes frecuencies y na tresmisión al traviés de cables submarinos.