Diferencies ente revisiones de «Discu de vinilu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: caltien => caltién
m iguo testu: Direut => Direct
Llinia 219:
So la direición del inxenieru C. Robert Fine, [[Mercury Records]] desenvolvió una téunica de grabación de micrófonu únicu monoaural en 1951. El primer discu, una presentación de «A Chicago Symphony Orchestra» por Pitures at an Exhibition conducida por Rafeal Kubelik, foi descritu como «tar en presencia de la orquesta» por un críticu de música de ''[[The New York Times]]''. La serie de discos foi llamada Mercury Living Presences. En 1955, Mercury empezó a faer grabaciones estéreo con tres canales basaes nel principiu del micrófonu únicu. El micrófonu central yera de gran importancia ente que los llaterales amiesten fondura y espaciu. Los masters de los discos yeren retayaos direutamente d'una consola mecedora de tres pistes a dos pistes ente que tola edición facer nos trés pistes orixinales. En 1961, Mercury ameyoró esta téunica con grabaciones estéreo de tres micrófono usando cinta magnética de 35 mm en cuenta de la cinta de media pulgada. L'aumentu de gruesu y anchor de la cinta prevenía los trespasu de la información ente partes de la cinta y el preecu amás d'aumentar el rangu de [[frecuencia]] y de respuesta natural. La serie Mercury Living Presences foi remasterizada al formatu de discu compactu pol productor orixinal Wilma Cozart Fine usando la mesma téunica nos 90.
 
Al traviés de les décades de los 60, 70 y 80, escurriéronse dellos métodos pa meyor el [[rangu dinámicu]] de los discos producíos en masa qu'usaben equipos altamente avanzaos de grabáu. Estes téuniques como la [[CBS]] DisComputer y Teldec DireutDirect Metal Mastering fueron usaes p'amenorgar la distorsión del riegu internu. RCA Victor introdució otru sistema p'amenorgar el rangu dinámicu y algamar un riegu con menos ruiu superficial sol nome comercial Dynagroove. Combináronse dos elementos principales, usóse otru material que producía menos ruiu y usaba compresión dinámica pa esconder el ruiu. A esto llamábase-y «diafragmado» de la fonte material pero nun yera apreciáu polos amantes de la música polos sos efeutos secundarios non naturales. Tamién s'usaba'l métodu más avanzáu de control antemanáu en rellación al volume del soníu y la posición del discu. L'audiu con volume más baxo usaba poco espaciu ente que los volumes altos precisaben de más espaciu, especialmente pa les frecuencies baxes. Tamién, la mayor densidá de pistes a baxos volumes dexaba que'l riegu terminara más llueñe del entro amenorgando la [[distorsión]] de fin de pista.
 
A finales de los 70, el grabáu direutamente a discu usar na producción de discos empobináu al mercáu [[audiófilu]]. Esti métodu esaniciaba l'usu de cintes magnétiques pa tener una trescripción más «pura» direutamente al discu master de [[laca]]. Nesti periodu tamién se llanzaben discos masterizados a media velocidá y masterizados orixinalmente los cualos usaben equipu bien avanzáu tecnológicamente. Más palantre, na mesma década, de desenvolvimientu'l sistema Discu Eye-Cued usáu principalmente nos senciellos de 12 pulgaes de [[Motown]] llanzaos ente 1978 y 1980. Los DJs topaben la introducción, percusiones o coros d'una pista según al anchor de los espacios ente les llinies del riegu. L'apariencia d'estos discos ye similar a la d'un LP pero solo contienen una pista per llau.