Diferencies ente revisiones de «Brunexilda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: el costumes => les costumes
Llinia 31:
En 575 Chilperico I intentó recuperar los cinco ciudaes pola fuercia y na llucha morrió'l so fíu [[Teodoberto]], que tuviera con Audovera. Sigeberto I empezó la ocupación de Neustria; pero nun actu de audacia y astucia, Fredegunda unvió a dos sicarios, que lo asesinaron xusto cuando taba a puntu de llograr una completa victoria. Gracies a ello Chilperico I pudo recuperase de la desesperada situación na que s'atopaba ya inclusive reclamar la posesión del reinu de Austrasia.
 
Brunegilda, agora viuda, topar colos sos fíos en París (capital del reinu de Neustria) y fueron fechos prisioneros por Chilperico I,<ref name=":0" /> pero Brunegilda llogró faer escapar al so fíu menor, [[Childeberto II|Childeberto]], y reclamó el tronu de Austrasia pa él y la rexencia pa ella. La nobleza de Austrasia reconoció los derechos del herederu, pero nun lu aceptó como rexente, y nomó nesti cargu a Gontrán de Borgoña. Chilperico I dixebró a Brunegilda d'elde soles sos fíes y apostrar a un conventu en [[Rouen]].
 
Otru fíu de Chilperico I y Audovera, [[Meroveo II]], que participara na fuxida del neñu, presentar en Rouen y contraxo matrimoniu con Brunegilda. El príncipe tenía 19 años y ella 32 años. La ceremonia foi celebrada pol obispu de Rouen, [[Pretextato]]. Esti matrimoniu acarretaría-y a Brunegilda l'acusación d'incestu y lascivia.