Diferencies ente revisiones de «Auschwitz»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: supervivencia => sobrevivencia
m correiciones
Llinia 77:
Aquellos que resultaben escoyíos pal estermín yeren treslladaos a unu de los grandes complexos de [[cámares de gas]]/[[crematoriu]] escontra los estremos del campu. Dos de los crematorios (Krema II y Krema III) teníen instalaciones soterrañes, una sala pa desvistise y una cámara de gas con capacidá pa miles de persones. Pa evitar la llerza, informábase-yos a les víctimes que recibiríen ellí una ducha y un tratamientu desinfestante. La cámara de gas inclusive tenía tuberíes pa duches, magar nunca fueron conectaes al serviciu d'agua. Ordenábase-yos a les víctimes que s'esnudaren y dexaren les sos pertenencies nel vestidor, onde supuestamente les podríen recuperar a la fin del tratamientu, de manera que teníen de recordar el númberu del allugamientu de les sos pertenencies. Una vegada sellada la entrada, descargábase l'axente tóxicu [[Zyklon B]] poles apertures nel techu. Les cámares de gas nos crematorios IV y V teníen instalaciones na superficie y el Zyklon B introducir por ventanes especiales nes parés.
Una vegada refundiáu'l Zyklon B esperábase unos 25 minutos y reparábase nuna mirilla l'ausencia d'actividá, dar# en sacupar y ventilar la cortil y retirábense los cuerpos a un sector pa una revisión final.
Nesta revisión estrayíense-yos los dientes postizos d'oru, aniellos, pindiospendientes o otros oxetos y revisábense los furos corporales en busca de xoyes.
Una vegada revisaos, los cuerpos yeren llevaos a una sala de fornos o crematorios amiesta por prisioneros escoyíos, llamaos ''[[Sonderkommandos]]'', onde yeren quemaos.
Una chimenea alta espulsaba los gases escontra l'atmósfera.