Diferencies ente revisiones de «Xenomorfu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 40:
 
'''Predalien''':<ref>https://avp.fandom.com/wiki/Predalien_(caste)</ref> Cuando un xenomorfu toma como güéspede un yautja surde un monstruu perpoderosu, siendo'l bázcaru un ser de tres metros d'altor, cola caxa asemeyada a la d'un yautja, lo que-y permite vocalizar como estos, y el pelleyu d'un tonu desigual que va del marrón blanquecín al negru. Ye tan resistente que ye quién a sobrevivir tres pasar unos segundos somorguiáu en magma, y por si nun fora yá bastante peligrosu, cuando lu fieren de gravedá pue mudar la piel, tresformándose nuna nueva forma más poderosa, de color encarnáu. Esta habilidá nun paez llegar a tálamu, polo que pue emplegala más d'una vegada.
A los predaliens présta-yos mutilar a les sos víctimes y quedase trofeos, davezu cranios. Los yautja, pela so parte, considérenlos espantoscorrupios escontra natura, y traten d'eliminalos.
 
'''Tarkatanín''':<ref>https://avp.fandom.com/wiki/Tarkatan_Xenomorph</ref> Nel videoxuegu [[Mortal Kombat X]] aparecen xenomorfos nacíos del cuerpu d'un [[Tarkatan|tarkatan]]. Son más bracos y gruesos que los nacíos d'humanos, y cola tiesta más redonda. Los dientes son más llargos y afilaos, y lo más carauterístico ye que tienen un pinchu retráctil en cada brazu.
Llinia 49:
 
'''Parademoñáu''':<ref>'Superman vs. Aliens II: God war' de Dark Horse Comics y DC Comics.https://avp.fandom.com/wiki/Superman_vs._Aliens_II:_God_War</ref> Surdíos de los parademoños de [[Apokolips]], son mui paecíos a los humanoides pero de mayor tamañu.
 
 
 
== Orixe ==