Diferencies ente revisiones de «Alteria»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: d'el => del (manual)
m anovo enllaz esternu
Llinia 40:
Alteriar negra utilizar en delles zones d'[[Escocia]] pal ensugáu de los ingredientes del [[güisqui]], al que da un arume único. Son suelos carbonosos que se formaron como resultáu d'una descomposición llibre d'osíxenu de les plantes muertes. Alteriar natural ye aceda y contién muncha agua. Tien compuestos químicos que s'usen pal tratamientu de la [[piel]]. Bazcuya ente los 5 y los 8 [[graos Celsius]] de temperatura.
 
Una de les meyores turberas d'España atopar nel norte de [[Galicia]], na [[Sierra del Gistral]]. Nel [[Parque nacional de les Tables de Daimiel]] ([[Castiella-La Mancha]]) en 2009 declaróse una quema soterraña» por causa de la autocombustión d'alteriar de los terrenes secos, antes anubiertos.<ref name=noticia>Rafael Méndez [httphttps://www.elpais.com/articulo/sociedá/insolito/quema/subterraneo/azota/Tables/Daimiel/elpepusoc/20091012elpepisoc_2/Tes ''Una insólita quema soterraña azota les Tables de Daimiel''], El País 12/10/2009</ref>
 
Per otru llau, nel estremu sur d'América, más específicamente na [[Islla Grande de Tierra del Fueu|Islla Grande]] de [[Archipiélagu de Tierra del Fueu|Tierra del Fueu]], [[Chile]] y [[Arxentina]], pueden atopase grandes estensiones d'alteria. Estudios xeolóxicos y hídricos d'instituciones de Tierra del Fueu afirmen qu'el 65&nbsp;% de la superficie de la islla ta cubiertu por esta vexetación y que, por cuenta de les sos propiedaes d'oxixenación, esti llugar xeográficu sería de los posesores del aire más llimpio del planeta.