Diferencies ente revisiones de «Almadén»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo enllaz esternu
m iguo testu: cabana => cabaña
Llinia 172:
Les obres de la plaza remataron totalmente en 1765 con un costu cimeru a los 320.000 reales de vellón. Pero hai que significar que, cola plaza ensin terminar, n'ochobre de 1752, yá se dieron los primeros festexos; esisten documentos quirográficos de qu'ente los díes 19, 21 y 23 d'ochobre, Pedro Campaneru y Pedro Martín Zancudu, treparon un total de 21 toros, siendo'l preciu del asientu d'un real.
 
En 1754, [[Fernandu VI d'España|Fernandu VI]] prohibió la celebración de festexos taurinos en tol Reinu. Con esta disposición, pretendía la recuperación de la cabanacabaña ganadera, abrasada pola seca y les epidemies. Pero esta midida nun afectó a Almadén, una y bones el Superintendente Villegas, argumentando'l destín benéficu de los ingresos, llogró una dispensa pa la celebración de festexos. Y en esti periodu de prohibición, que s'allargar hasta 1759, trepar en total 35 toros.
 
Tres 13 años d'obres, estes remataron en 1765; gastárense 320 175 [[Real de vellón reales de vellón]]. Aun así, la plaza taba siendo habitada por, siquier, 200 persones yá dende 1755, y yá en 1752 empezaren a entamase festexos taurinos, siendo esta plaza una de les poques que los celebraba n'España magar esistir una orde en contra.
Llinia 252:
12. Teniendo en cuenta que'l propósitu d'esplotación agropecuaria de la devesa ye la de favorecer tamién la promoción ganadera de la contorna, [[Mines de Almadén y Arrayanes, S A.]], va poder vender a los ganaderos de la mesma, piensos compuestos fabricaos nes sos instalaciones y ganáu llográu na esplotación de la devesa; coles mesmes, va poder alcordar con dichos ganaderos la prestación de servicios sanitarios asistencia téunica y rede de comercialización.
 
13. Col fin de completar les necesidaes d'alimentación de la cabanacabaña a establecer na devesa, prevista nel plan de reconversión van poder efectuase les obres necesaries pa la puesta en regadío d'unes 600 hectárees, según esixir les necesidaes de la esplotación ganadera.
 
14. El caltenimientu y repoblación forestal de la devesa va afacer a un plan téunicamente ellaboráu qu'algama a unes 2.000 hectárees de suelu especialmente aptu pa la repoblación forestal.