Diferencies ente revisiones de «Xuegos Mediterráneos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m cartafueyu de países: Mónaco => Mónacu
m enllaces seguros
Llinia 8:
Ye nos [[Xuegos Olímpicos de Londres 1948]] cuando surde la idea d'entamar unos xuegos nos que namái participen los países riberanos bañaos pol [[mar Mediterraneu]]. Esto fai realidá en [[1951]], en [[Alexandría]], gracies a el llabor de [[Mohamed Taher Pacha]]. En 1961 pasa a entamalos el Comité Internacional de los Xuegos Mediterráneos.
 
Les 10 primeres ediciones desenvolviéronse cada cuatro años, siempres l'añu antes d'unos [[Xuegos Olímpicos]]. Pero a partir de [[1993]], los Xuegos Mediterráneos apostar al añu siguiente d'unos Xuegos Olímpicos, esta decisión foi tomada pol Comité Internacional de los Xuegos Mediterráneos (CIJM) en [[1991]]. Nel casu de la edición de 2017, que tenía de celebrase en Tarragona, anuncióse que se retrasaría hasta 2018.<ref>[httphttps://www.lavanguardia.com/local/tarragona/20161104/411580327042/tarragona-retrasa-xuegos-mediterrao.html]</ref>
 
L'emblema de los Xuegos Mediterráneos son tres aro enxareyaos, de color azul y daqué difuminados nel so parte inferior. Los trés aros simbolicen a los trés continentes xuníos por esta competición: [[Asia]], [[África]] y [[Europa]]; el color azul por tar bañaos pol [[mar Mediterraneu]] y el fechu de tar difuminados deber al reflexu de los aros na agua del mar.