Diferencies ente revisiones de «Capitán»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: " el colores" => " los colores"
Llinia 9:
En [[Chile]], el grau de capitán adquierse por un [[oficial (exércitu)|oficial d'exércitu]] con antigüedá mínima de 10 años desque hai egresado de la [[Escuela Militar del Llibertador Bernardo O'Higgins|escuela militar]]. Esti grau ye darréu inferior al de Mayor del [[Exércitu de Chile]] y darréu cimeru al de Teniente. Esti grau pertenez a la categoría d'[[oficial subalternu|oficiales subalternos]] siendo'l máximu rangu de los oficiales subalternos, tán sol mandu de compañíes (70-250 soldaos).
 
El distintivu del capitán d'exércitu conozse como ''presilla'' y ta compuestu por una paleta (que los sos filos tienen ellos colores azul, colloráu y doráu) con 3 estrelles plateadas puestes a lo llargo, y cola punta cimera de caúna d'elles mirando escontra tras. Esta presilla allugar nel costazu de la tenida formal en direición, dende'l pescuezu al brazu.
 
En [[Carabineros de Chile]], el grau ocupar un Oficial que permaneciera siquier 4 años nel grau de Teniente y cunte colos requisitos pal so ascensu conforme a la Llei Orgánica Constitucional Nᵘ18.961, esta promoción tien de ser dispuesta por [[Decretu Supremu]] robláu pol [[Presidente de la República de Chile]], el diseñu del distintivu ye esactamente igual al de capitán d'exércitu, namái camudando'l color doráu pol plateado, simbólicu de la [[caballería]].
Llinia 19:
Na [[Marina Mercante de Chile]] el [[Capitán d'Alta Mar]] ye'l qu'exerz el comandu en buques mercantes como [[Capitan]].
 
Na [[Xendarmería de Chile]] el grau de capitán no referente a la so simboloxía utiliza anguaño galones con forma de presilla senciella con trés estrelles plateadas brillosos al igual que l'Exércitu y Carabineros, pero'l diseñu tien ellos colores verde boldo y blancu. Utilizáronse dellos distintivos de graos distintos a lo llargo de la hestoria de Xendarmería, dende la creación de la institución usáronse presillas sencielles doraes con trés estrelles idéntiques a les del Exércitu, pero depués mientres los años ochenta nel réxime militar d'[[Augusto Pinochet]] implementóse l'emplegu de galones tipu pala verde [[Peumus boldus|boldo]] y enriba de los galones usábense trés estrelles opaques.
 
{| style="border:1px solid #8888aa; background-color:#f7f8ff; padding:4px; font-size:100%; margin: 0px 12px 12px 0px;width:100%"