Diferencies ente revisiones de «Carpio-Bernardo»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: Carpiobernardo ye una pedanía del conceyu de Vilagonzalo de Tormes na provincia de Salamanca. Alcuéntrase asitiáu a 22 Km de Salamanca capital pula carretera pa'hacia [[Alb...
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 15:30 24 ago 2008

Carpiobernardo ye una pedanía del conceyu de Vilagonzalo de Tormes na provincia de Salamanca. Alcuéntrase asitiáu a 22 Km de Salamanca capital pula carretera pa'hacia Alba de Tormes.


Hestoria

Los sous oríxenes tan engedeyáos pente la hestoria ya la mitoloxía. Na edá antiga foi un vieyu Castru asitiáu nun tesu que domeña la veiga el Tormes.

Las prumeiras referencias del castiellu Carpense remóntanse a l'Alta Edá Media, ya van avenceyadas a las lliendas ya romances de Bernardo del Carpio.

Na "Crónica de Alfonso X" pue lleese: «Andados XXVII annos del reynado del rey don Alfonso el Casto... et del ynperio de Carlos en XII, el rey don Alfonso, pues que vio que era viejo et de muchos días, enbio su mandadero en poridad a Carlos, enperador de los romanos et de los alemanes et rey de los franceses, commo el non auie fijos, et sil quisiese venir ayudar conta los moros, quel darie el reyno»

Tamién hai referencias nel Chonicon Mundi del bispu Lucas de Tuy ya na "Hestoria Gothica" o "De Rebus Hispaniae" del arquebispu Rodrigu Ximénez de Rada.