Diferencies ente revisiones de «Mswati III de Suazilandia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo css
m iguo testu: contraxo matrimoniu => casóse
Llinia 28:
:* '''Putsoana Hwala''': Nacida en [[1974]] foi conocida como Inkhosikati LaHwala hasta qu'abandonó al Rei.
:* '''Delisa Magwaza''': Nacida tamién en [[1974]], abandonó al Rei siendo llamada antes Inkhosikati LaMagwaza.
:* '''Inkhosikati LaMasango''': Nacida en [[1981]], contraxo matrimoniucasóse n'agostu de [[2000]].
:* '''Inkhosikati LaGija''': Pertenez a la cla de los Dlamini, el so nome de nacencia ye Angel Dlamini, casar en mayu de [[2002]].
:* '''Inkhosikati LaMagongo''': Nacida col nome de Notsetselo Magongo, sobrina del Xefe Mlobokazana Fakudze, Xefe de [[Mgazini]]. Contraxo matrimoniuCasóse en xunu del [[2002]].
:* '''Inkhosikati LaMahlangu''': Nacida en [[1984]] como Zena Soraya Mahlangu. El [[9 d'ochobre]] de [[2002]], a los 18 años, sumió del institutu onde estudiaba. La so madre, Lindiwe Dlamini, cuntó que la so fía fuera raptada por dos homes, Qethuka Sgombeni Dlamini y Tulujani Sikhondze, y comunicar a la policía. Cuntáronlu que la so fía taba nel Palaciu Real de Ludzidzini onde fuera asignada a ''Servicios Reales''. Ella reclamó que la so fía volviera a la so custodia y el casu llegó a los Tribunales, pero intervieno'l Fiscal Xeneral del Estáu, Phesheya Dlamini y anunció que Mahlangu prometiérase al Rei Mswati en payares, y que ella taba nel Palaciu Real. Nun haivuelvo haber nengún contautu ente madre y fía. Ella haise convertíu oficialmente na so novia nuna ceremonia tradicional de matrimoniu celebrada en mayu del [[2004]].
:* '''Inkhosikati LaNtentesa''': Nacida en [[1981]] como Noliqhwa Ayanda Ntentesa, prometer en payares de [[2002]] y contraxo matrimoniucasóse nuna ceremonia tradicional na Residencia Real de Ludzidzini el [[26 de mayu]] de [[2005]].
:* '''Inkhosikati LaDube''': Nacida como Nothando Dube. Foi una finalista del concursu ''"Miss Teenage Swaziland"'' a la edá de 16 años. Foi escoyida como esposa na ceremonia del Reed Dance celebrada'l [[30 d'agostu]] del [[2004]] cuando yera alumna de novenu grau nel "Mater Dorolosa High School". Contraxo matrimoniuCasóse'l [[11 de xunu]] de [[2005]].
:* '''Inkhosikati LaNkambule''': Nacida como Phindile Nkambule. Escoyida en septiembre de [[2005]] a los 17 años.
:* '''Inkhosikati LaFogiyane''': Nacida como Sindiswa Dlamini. Contraxo matrimoniuCasóse'l 30 d'agostu de 2014.
 
== Títulos y estilos ==