Diferencies ente revisiones de «Agaña»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m iguo testu: Hispanu-Estauxunidense => Hispano-Estauxunidense
Llinia 22:
Los restos de los edificios de l'alministración española pueden trate na ''Plaza d'España'' asitiada al llau de la catedral de la Arquidiócesis de Agaña. Ellí atopamos cola Azotea, la Casa del Chocolate y la Puerta de Tres Arco.
 
Dempués Guam foi vencida por [[España]] a [[Estaos Xuníos]] tres la guerra hispanuhispano-estauxunidense de [[1898]]. Agaña sigue siendo la sede del gobiernu d'EE.XX. en virtú d'Alministración Naval. En [[1940]], la población de la ciudá creciera hasta los 10.000 habitantes, conteniendo asina a cuasi la metá de los residentes de la isla.
 
Guam foi prindada polos [[japón|xaponeses]] el [[8 d'avientu]], de [[1941]]. Mientres l'añu [[1944]] Guam foi lliberada de los xaponeses. Mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], la ciudá foi fuertemente estropiada polos bombardeos navales d'[[Estaos Xuníos]]. Munchos antiguos residentes establecer n'otres partes de Guam dempués de la guerra. Como parte del plan de reconstrucción de Guam, la Marina de los Estaos Xuníos construyó nueves cais na ciudá que pasen al traviés de zones esistentes y creó munches parceles de tierra con múltiples propietarios. Esto atrabancó'l desarrollu de la ciudá hasta los nuesos díes.