Diferencies ente revisiones de «Ciudá de Panamá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m enllaces seguros
m preferencies llingüístiques: esactamente => esautamente
Llinia 682:
* El clima na redolada del Distritu y na área de la Municipalidá ye lluviosu mientres los meses de mayu a avientu y cuenta con una temporada seca o "branu", de xineru a abril. Presenta una precipitación media diaria de 5,1 [[mm]] y un mugor relativo media añal de 75%. La temperatura a lo llargo del añu bazcuya ente 21 °C (70 °F) y 35 °C (95 °F), dependiendo del mes.
* En Panamá tán allugaos unu de los centros financieros internacionales más grandes de Llatinoamérica con 94 bancos, de los cualos 60 son del Sistema Bancariu Nacional, 24 de la Banca Internacional y 9 bancos de representación. El Sistema Bancariu Nacional tien activos por B/29.100 millones y 284 sucursales a lo llargo del país, de les cualos 132 alcontrar na Municipalidá de Panamá.
* La ciudá de Panamá ye l'únicu llugar nel mundu onde puede vese l'amanecer y l'atapecer esactamenteesautamente a la mesma hora (amanecer 6:10 a.m. y atapecer 6:10 p.m.)
* La ciudá de Panamá ye la única capital de Llatinoamérica arrodiada de montes tropicales y nel so centru ye de bon accesu a los trés Parques Nacionales declaraos Reserva de la Biósfera y Patrimoniu de la Humanidá. Al tar ende dientro esos montes, da la impresión de que se ta enfusando a llugares inhóspitos y arrodiáu de fauna; tou eso a menos de diez minutos de la ciudá.
* El Ferrocarril de Panamá foi'l más caru construyíu na hestoria; yá que costo 8 millones de dólares a mediaos del sieglu XIX y tomó 5 años la so construcción.