Diferencies ente revisiones de «Dibuxu animáu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: corrección => correición
m preferencies llingüístiques: esactamente => esautamente
Llinia 28:
Una vegada aprobáu'l ''animatic'', únviense los storyboards a los departamentos de diseñu. Ellí'l diseñadores de personaxes preparen ''fueyes de modelos'' ''(model sheets)'' pa cada unu de los personaxes más importantes, y pa los demás elementos visuales del filme. Estes fueyes documentan l'apariencia de cada personaxe dende una variedá d'ángulos de vista, y les sos poses más comunes, por que los distintos artistes qu'intervienen nel proyeutu trabayen de manera consistente. Delles vegaes realícense inclusive pequeñes escultures o maquetes por que el animador vea al personaxe en [[tridimensional|trés dimensiones]]. Coles mesmes, los artistes de fondos realicen un trabayu similar colos distintos escenarios, y los direutores d'arte y los estilistes de color determinen l'estilu del dibuxu y los esquemes de colores a emplegar.
 
En paralelu al diseñu, el direutor de ''timing'', que de cutiu puede ser el direutor xeneral, determina esactamenteesautamente qué poses, dibuxos y movimientos de los llabios van precisar pa cada cuadru. Créase una ''fueya d'esposición'' (''exposure sheet'' o ''X-sheet'', pa embrivir), que ye una tabla que contién un desglose de l'acción, el diálogu y el soníu, pa cada cuadru de l'animación, y sirve como guía a los animadores. Si amás el filme tien una fuerte base musical, créase tamién una ''chigre sheet'', que ye otra fueya de formatu tabular qu'amuesa la rellación ente l'acción en pantalla, el diálogu y les notes musicales.
 
=== Layout ===
Llinia 38:
Nel procesu d'animación tradicional, empieza dibuxándose en fueyes de papel, furáu pa encaxar nes barres de los sos escritorios (''peg bars''), de cutiu utilizando llapiceros de color. Un animador de bona categoría dibuxa los ''cuadros clave'' d'una escena, emplegando los ''layouts'' como guía. Dibuxa los cuadros abondos pa describir l'acción.
 
La duración tener en cuenta enforma por estos primeros animadores; cada cuadru tien que coincidir esactamenteesautamente cola pista de soníu nel momentu que apaez; d'otra forma, notaríase una discrepancia ente lo que se ve y lo que s'oi, que puede ser una distracción pa l'audiencia. Por casu, nes grandes producciones, faise un gran esfuerciu en faer coincidir el diálogu cola boca de los personaxes que lu executen.
 
L'animador primariu (llamáu ''key animator'' o ''lead animator'') prepara entós una prueba a llápiz (''pencil test''), que ye una versión preliminar de la escena animada. Cada cuadru clave fotográfiase o escania y sincronizar cola pista d'audiu preliminar. Se previsualiza asina l'animación completa, y l'animador puede ameyorala antes de pasala a los asistentes d'animación, quien añeden el detalle y completen los cuadros entemedios ente clave y clave. El trabayu de los asistentes d'animación revísase, vuelve faese una prueba a llápiz, vuelve correxise, hasta que pasa nuevamente a manes del animador líder, quien lo aprueba xuntu col direutor. Nel mundu de l'animación hai personaxes que lleguen a destacar unos más qu'otros; pola fama que se-y da per parte del estudiu que lu dirixe y el consumu xeneráu polos sos fans. D'alcuerdu a un ranking que se realizó los personaxes animaos más famosos son: Mickey Mouse, Bugs Bunny, Scobby Doo, Goku, Pokémon, los Simpson, la pantera rosa, ente otros.