Diferencies ente revisiones de «Superman»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 2600:1700:C840:AA0:55B4:E197:42EF:B82B (alderique) hasta la cabera versión de Esbardu
Etiqueta: Reversión
Ampliación
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 1:
'''Superman''' (''Superhome'' n'asturianu) ye un superhéroe creáu polos estaoxunidenses [[Joe Shuster]] y [[Jerry Siegel]], apaeciendo per primer vegada en [[Action Comics]] #1, datáu en xunu de [[1938]]. Siendo un sobreviviente dd'un planeta destruyíu, unviáu a la Tierra de naciellu, tien capacidaes mui penriba de los humanos, que usa pá lluchar escontra el crime y amenaces a la humanidá.
'''Superman''' ye un personax de ficción con superpoderes. Creáu por Joe Shuster e Jerry Siegel, siendo [[1938]] l'añu de la apaición d'esti superhéroe nos [[cómic]].
 
Pa ello, viste ropa ciñío de color azul, coloráu y mariellu, basada al empar na de otros personaxes de cómic, como [[Flash Gordon]] o [[The Phantom]] como na de los forzudos de circu, anque cola novedá de llevar una capa colorada. Estes traces foron imitaes pá la creación de munchos otros superhéroes.
 
Superman tien una identidá secreta, amarutándose d'home común, un periodista torpe y con gafes llamáu Clark Kent. El nome ye una mestura de los de [[Clark Gable]] y [[[Kent Taylor]], actores nos que se bbasaron pal so aspeutu, y la ciudá na que vive llamóse [[Metropolis (DC Cómics)]] pola [[Metropolis (película)|película del mesmu nome]].
== Comics ==
 
[[Gerard Jones]] y [[Brad Metzer]] piensen que tuvo que ver na creación ddel personaxe que'l pá de Jerry SSiegel morriera nun asaltu a la so tienda un añu enantes. «To pá muerre nun asaltu y tú inventes un home a prueba bales que se convierte nel mayor héroe del mundu. Perdona, pero hai una hestoria ehí», dixo Meltzer.<ref>http://www.webcitation.org/5aMwEGibC</ref>
Superman ye un personax de cómic.
 
Al entamu, Jerry Siegel y Joe Shuster producíen toles hestorias y ilustraciones, pero la vista de Shuster comenzó a deteriorasr y, col aumentu de les apaiciones del personaxe, aumentó la carga de trabayu, y creó un estudiu que lu ayudara anque insistió en dibuxar el rostru de Superman en cada viñeta. La escritura de los guiones también se compartió.
Viste de azul, colorau y amarillu.
 
== Problemes llegales ==
Tien pelo prieto medio llargu y brillante, gÜeyos azules.
 
Hebo munchos enguedeyos sobro la propiedá del personaxe, pos Siegel y Shuster vendiéronlu por ciento trenta dólares a DC Cómics, y llueu engarriáronse munches vegaes, inclusive despidiéronlos. Esta griesca yera tanto por los derechos de Superman como polos de Superboy (les hestories de Superman siendo un rapaz), aldericando sobro si yera una creación independiente o los sos drechos taben incluyíos nel alcuerdu.
Mide 1 metru 89 y pesa na mas y na menos que 102 kilos
 
En 1975, [[Warner Communications]] otorgó-yos una pensión pa tola vida, tres l'apaición d'un documental que los amosaba aprobetayaos, pero esto nun finó col problema. Estos duraron fasta 2007, siguiendo nos tribunales DC Comics y los herederos llegales de Siegel y Shuster fasta entós.
 
Anguaño, toles apaiciones de Superman apunten qu'a esti creáronlu Siegel y Shuster.
 
== Filmes ==