Diferencies ente revisiones de «Superman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 5:
Pa ello, viste ropa ciñío de color azul, coloráu y mariellu, basada al empar na de otros personaxes de cómic, como [[Flash Gordon]] o [[The Phantom]] como na de los forzudos de circu, anque cola novedá de llevar una capa colorada. Estes traces foron imitaes pá la creación de munchos otros superhéroes.
 
Superman tien una identidá secreta, amarutándose d'home común, un periodista torpe y con gafes llamáu Clark Kent. El nome ye una mestura de los de [[Clark Gable]] y [[Kent Taylor]], actores nos que se bbasaronbasaron pal so aspeutu, y la ciudá na que vive llamóse [[Metropolis (DC Cómics)]] pola [[Metropolis (película)|película del mesmu nome]].
 
[[Gerard Jones]] y [[Brad Metzer]] piensen que tuvo que ver na creación ddeldel personaxe que'l pá de Jerry SSiegelSiegel morriera nun asaltu a la so tienda un añu enantes. «To pá muerre nun asaltu y tú inventes un home a prueba bales que se convierte nel mayor héroe del mundu. Perdona, pero hai una hestoria ehí», dixo Meltzer.<ref>http://www.webcitation.org/5aMwEGibC</ref>
 
Al entamu, Jerry Siegel y Joe Shuster producíen toles hestorias y ilustraciones, pero la vista de Shuster comenzóempecipió a deteriorase y, col aumentu de les apaiciones del personaxe debíes al so ésitu, aumentó tamién la carga de trabayu, ypolo creó un estudiu que lu ayudara anque insistió en dibuxar el rostru de Superman en cada viñeta. La escritura de los guiones también setamién compartiócompartióse.
 
== Problemes llegales ==