Diferencies ente revisiones de «Superman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 18:
 
Anguaño, toles apaiciones de Superman apunten qu'a esti creáronlu Siegel y Shuster.
 
== Hestoria ficticia ==
 
A lo llargu de los años camudaron delles vegaes la continuidá del [[Universu DC]], y con ella la hestoria del personaxe.
 
=== El Superman orixinal ([[Tierra-Dos]])<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Kal-L_(Earth-Two)</ref>===
 
Kal-L nació nel planeta [[Krypton]] poco enantes de qu'esti esplotara. So pá, científicu, descubre qu'esto va pasar y llánzalu al espaciu nun cohete pa salvalu. El cohete choca escontra la Tierra, nun pueblu llamáu [[Smallville]], onde un motorista atopa'l naciellu y lu lleva pa una inclusa. Ehí yá amuesa una fuercia increyible, y poco dempués adóptalu un matrimoniu de granxeros. Éstos nómenlu Clark Kent.
 
Cuando ye rapaz conoz un doblu de so que vien d'otra tierra y del futuru (Superman de Tierra-Unu), que lu entrenay inspira. Tamién trabaya nun circu como forzudu. So ma muerre y, cuando va morrer so pá, fai-y prometer que va usar los poderes pa faer el bien.
 
Na ciudá de Metropolis, en 1938, entama a faer xusticia. Ente les sos primeres aiciones tán amosar al gobernador qu'un condergáu a muerte yera inocente a piques de que lu axusticiaren (arreventando la puerta pa entrar na só casa), atizar un maltratador o amenazar a un vendedor d'armes pa que nun use les sos influyencies polítiques pa llevar el país a la guerra. Poro, al comienzu nun lu ven como un héroe, sinón como un vixilante fuera de la llei. Pero, col tiempu, enfréntase a villanos más evidentes, y empecipien a velu como un héroe. Dalgún de los villanos colos que s'engarria son [[Ultra-Humanite]] y [[Lex Luthor]].
 
Al empar, como Clark Kent, ye un periodista del Daily Star que fai reportaxes sobro les sos actividaes heroiques, y davezu fai equipu cola reportera [[Lois Lane]]. Esta anda por Superman, pero desprecia a Clark Kent por gachu. Adulces, Lois entama de sospechar que Clark y Superman son la mesma persona, y a principios de los años cincuenta, en decubriéndolo, cásense.
 
== Filmes ==
 
La primera apaición de Superman nel cine (non dibuxos animaos) foron: