Diferencies ente revisiones de «Judith Anderson»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m películes
Llinia 6:
La consagración llegó-y con delles interpretaciones memorables, en papeles como: Lavinia na obra teatral ''[[Mourning Becomes Electra]]'', d'[[Eugene O'Neill]] ([[1932]]); Gertrudis na puesta n'escena de ''[[Hamlet]]'' ([[1936]]); en ''[[La gavilueta]]'' y ''[[Trés hermanes]]'', d'[[Antón Chéjov]]; col rol de [[lady Macbeth]] na producción ''[[Macbeth]]'' ([[1937]] a [[1941]]), y pol so papel principal en [[Medea (Eurípides)|''Medea'']], de [[1947]].
 
Tamién participó en más de 25 [[filme]]s, representando la mayoría de les vegaes a [[personaxe]]s malvaos o accidentes, como'l so papel de la ''Señora Danvers'' na [[película]] ''[[RobecaRebecca (película)|RobecaRebecca]]'' de [[1940]], dirixida por [[Alfred Hitchcock]], pola que foi nomada a un [[Premiu Óscar|Oscar]] como actriz de repartu, y como ''Ann Treadwell'' en ''[[Laura (película)|Laura]]'' de [[1944]], dirixida por [[Otto Preminger]]. Foi Emily Brent en [[Diez negrinos (película)|Diez negrinos]].
 
Foi nomada [[dama comendadora de la Orde del Imperiu Británicu]] en 1960, ganó un Emmy y un [[Premiu Tony]]. Morrió'l [[3 de xineru]] de [[1992]] por cuenta de una neumonía.