Diferencies ente revisiones de «Memphis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m preferencies llingüístiques: atracción => atraición
Llinia 114:
Los amantes de la música blues suelen dir a la ''Beale Street'', onde [[B. B. King]] tocaba la so guitarra, y dacuando apaecía por un club col so nome del cual él yera propietariu.
 
Hai un parque d'atraccionesatraiciones ''Libertyland'' al pie de la ''Bolera Llibertá'', el [[Muséu de la Infancia de Memphis]], [[Isla Mud]], [[Detour Memphis]], el [[Centru de la Naturaleza Lichterman]], el [[Muséu Palaciu Rosa]], la [[Pyramid Arena|Pirámide de Memphis]], el [[Zoo de Memphis]] y el barcu fluvial [[Reina de Memphis]].
 
La feria del Mediu-Sur ta en Memphis cada seronda, y en mayu celebra'l festival ''Memphis en mayu''. Cada añu, la ciudá homenaxa a un país estranxeru, y cada fin de selmana acueye un eventu especial, como'l [[Campeonatu Mundial de Cocina en Barbacoa]] o'l [[Festival de Música de la Cai Beale]]. El [[Antroxu de Memphis]], enantes conocíu como'l ''Antroxu d'Algodón de Memphis'', ye una serie de fiestes y festivales que son realizaos pola ''Asociación del Antroxu de Memphis'', y tien llugar a principios de branu. L'antroxu rinde tributu a dellos aspeutos de Memphis y les sos industries, y cada añu escoyer a un Rei y Reina del antroxu.