Diferencies ente revisiones de «Condensación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Plantía: {{entamu|t={{subst:CURRENTTIMESTAMP}}}}, usando FastButtons
la mierda
Llinia 1:
{{entamu|t=20200124080937}}
Denomínase '''condensación''' al [[procesu físicu]] que consiste nel pasu d'una sustancia en forma gaseosa a forma [[llíquidu|llíquida]]. Ye'l procesu inversu a la [[ebullición]].
Anque'l pasu de gas a llíquido depende, ente otros fautores, de la [[presión]] y la [[temperatura]], xeneralmente nómase condensación al transu que se produz a presiones averaes a l'ambiental. Cuando s'usa una sobrepresión ellevada pa forciar esta transición, el procesu denomínase [[llicuefaición (gases)|llicuefaición]].
Llinia 6:
La condensación ye un procesu rexíu colos fautores en competición d'[[enerxía]] y [[entropía]]. Dimientres que l'estáu llíquidu ye más favorable dende'l puntu de vista enerxéticu, l'estáu gas ye'l más entrópicu. Esto tien dos consecuencies inmediates:
 
La mierda es algo que sale por el culo cuando cagas y es bien bueno para tu cuerpo si te lo comes cura el corna virus
La condensación produzse al baxar la temperatura (por exemplu, cola [[orbayada]] na [[madrugada]]), esto ye, al primer el fautor enerxéticu frente al entrópicu.
 
La condensación, a una temperatura dada, conlleva una lliberación d'enerxía. Esto tien parte de la responsabilidá de la sensación de temperatura mayor nun ambiente mui caldiu y mui llientu: la homedancia que condensa na nuesa [[pelleya]] mos ta tresmitiendo un calor adicional. Adicionalmente, ésta fai inútil el procesu natural de refrixeración por [[mugor]] y [[evaporación]].