Diferencies ente revisiones de «Halmahera»

Contenido eliminado Contenido añadido
Creada traduciendo la páxina «Halmahera»
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 11:13 31 mar 2020

 

La islla de Halmahera (o Gilolo o Jailolo) ye la mayor islla del archipiélagu de les MolucasForma parte de la provincia indonesia de Molucas del Norte, Sofifi, la capital de la provincia que se alcuéntra na mariña oeste de la islla.

La superficie de Halmahera ye de 17.780 km². La población en 1995 yera de 162.728 habitantes, para'l 2011, la población de la isla aumentó hasta 449,938 habitantes (escluyida nel so estremu'l cual considérase pertenez a la xurisdicción de les islles Joronga, anque incluyendo les isles Gebe y Ju) y 667,161 para l'archipiélagu, (incluyida Halmahera Selatan y Tidore pero non Ternate).[1][2] El 60% de la población ye musulmana, y el restante 40% cristiana.

Historia

La historia de Halmahera ta enllazada a la hestoria de les cercanes islles de Ternate y Tidore, dambes muncho más pequenes y asitiaes na so mariña occidental.

Mientres la Segunda Guerra Mundial, hubo una base militar xaponesa en Kao Bay.

En 1999 y 2000 en Halmahera hubo violencia de calter relixosu ente cristianos y musulmanes.

Minería

 
Grupu d'esploradores buscando xacimientos minerales.

En Halmahera esisten dellos proyectos mineros. La empresa PT Weda Bay Nickel opera un proyectu mineru pa estrayer níquel y cobaltu nes zones norte y central de Halmaher. El proyectu cunta col sofitu de la corporación Eramet, el mesmu alcuéntrase nes fases de planificación y esploración.[3]

 
Un campu de la empresa Weda Bay Nickel nel cabu de Tanjung Ulie na islla de Halmahera.

Referencies