Diferencies ente revisiones de «Final de la Lliga de Campeones de la UEFA 2001-02»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Deportivu +Deportivo)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Bayern de Múnich +FC Bayern München)
Llinia 17:
Pa la final de [[Hampden Park]], dambos equipos llegaben con necesidaes de ganar; el Real Madrid llograra un tercer llugar na so lliga doméstica y perdiera na [[Final de la Copa del Rei de fútbol 2001-2002|final de Copa del Rei]] por 1-2 ante'l [[Deportivo de La Coruña]] nel famosu «Centenariazo», por ello, una victoria nesta final yera la única manera de compensar un añu de decepciones. Per otru llau, el [[Bayer Leverkusen]] llegaba con un estáu similar; había quedáu subcampeón de la [[Bundesliga (Alemaña)|Bundesliga]] detrás del [[Borussia Dortmund]] y perdió la final de la [[Copa d'Alemaña]] frente al [[Schalke 04]] por una derrota abuitada, por tou esto, foi moteyáu ''Neverkusen'' pelos medios ingleses (n'alusión a que siempres se quedaba a les puertes de ser campeón). El siguidores ''merengues'' sumaben unos 18.000 siguidores en [[Glasgow]], por unos 9.000 alemanes nel duelu de les necesidaes.
 
Con un equipu llaráu de figures, col pesu de la so hestoria, y habiendo derrotáu a dos xigantes europeos como'l [[BayernFC deBayern MúnichMünchen]] o'l [[FC Barcelona]] n'anteriores rondes, el Madrid tenía los cartelu de favoritu. El Leverkusen tuviera un bon desempeñu mientres la competición, pero sufriera pa vencer al [[Liverpool FC|Liverpool]] y al [[Manchester United]] nes rondes preliminares, amás sufría la baxa de dos de los sos xugadores más importantes: el brasileñu [[Zé Roberto]] y [[Jens Nowotny]].
 
El Madrid saltó cola so formación habitual 4-4-2; [[César Sánchez Domínguez|César Sánchez]] na portería, los defenses [[Míchel Salgado]], [[Fernando Hierro]], [[Iván Helguera]] y el brasileñu [[Roberto Carlos (futbolista)|Roberto Carlos]]; el centru del campu tenía una vocación ofensiva con [[Luís Figo]], [[Zinedine Zidane]] y [[Santiago Solari]], con [[Claude Makélélé]] nel so clásicu rol de contención; na delantrera formaben [[Raúl González Blanco|Raúl González]] y [[Fernando Morientes]]. El Leverkusen confiaba nun grupu sólidu lideráu por unu de los xugadores más cotizaos d'Europa nel so momentu, [[Michael Ballack]].