Diferencies ente revisiones de «Real Racing Club de Santander»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Deportivu +Deportivo)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Rayu Vallecanu de Madrid +Rayo Vallecano de Madrid)
Llinia 95:
Na campaña [[Primer División d'España 1972/73|1972/73]], dempués de que na anterior el Racing tuviera a puntu de baxar de nuevu a Tercera, el presidente Valentín Abargane contrata a [[José María Maguregui]], un nuevu entrenador [[País Vascu|vascu]], afamáu internacional de fútbol que preparaba al [[Sestao Sport Club|Sestao]]. Con un cuadru de xugadores desconocíos, el Racing consigue la torna a Primer División.
 
El conxuntu permaneció imbatíu mientres delles xornaes y, anque nun llegó a la brillantez del de la temporada 1949, consiguió notoriedá n'[[España]] y n'[[Europa]] pola singular apueste que fixeron los sos integrantes: dexase'l [[bigote]] hasta que se produxera la primer derrota. L'equipu xubió de categoría, anque cayeron en [[Madrid]] ante'l [[RayuRayo VallecanuVallecano de Madrid|Rayo Vallecanu]]. Toos, incluyíu l'entrenador, cumplieron la promesa y dexaron de ser, poro, «l'Equipu de los Bigotes».
 
Con un curtiu pasu por Segunda en [[Segunda División d'España 1974/75|1974/75]], el Racing consiguió caltenese cuatro años consecutivos na máxima categoría, con presencia de dellos xugadores internacionales d'otros países. Na década de 1980 el factor económicu torgó fichaxes destacaos, pero a pesar d'ello'l conxuntu santanderín caltener en forma bastante siguida na Primer División. Mientres estos años el 80% de la plantía taba compuesta por xugadores cántabros.