Diferencies ente revisiones de «Real Racing Club de Santander»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-[[Sporting de Xixón +[[Real Sporting de Xixón)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Ximnástica +Gimnástica)
Llinia 60:
Dempués d'esti primer partíu xugóse otru ante'l Strong y otru más ante Nuevo España. El 14 de xunu dio estáu llegal a la entidá: constituyóse la sociedá «Santander Racing Club» colos socios fundadores Mateo Zubizarreta, Mateo Pérez, José Roncal, Joaquín Sánchez Losada, Carlos Iruretagoyena, Francisco Gutiérrez Cossío, Álvaro Flórez Estrada, Jesús de la Sierra Puig, Alvaro Zubieta y Ángel Sánchez Losada, que foi nomáu primer presidente. La casa de la sociedá foi'l númberu cinco de la cai Isabel la Católica de la capital cántabra.
 
El primer tornéu nel que participó'l club foi la [[copa Luis Redonet]] xuntu al Nueva España, el Strong y el Sporting. El Racing perdió 9 a 0 ante'l Nueva España y foi esaniciáu. El primer partíu nos [[Campos de Sport d'El Sardineru]] xugóse'l 17 d'agostu de 1913 ante la [[XimnásticaGimnástica de Torrelavega]] y perdieron los locales por 0:5. En 1914 el Racing consiguió la primer copa de la so hestoria al vencer al Nueva España (por abandonu) nuna nueva edición de la Luis Redonet.
 
El 14 de payares el Racing foi almitíu na Federación Norte, na que yá taba inscritu'l [[Real Santander Foot-ball Club|Santander F.C.]] Antes de xugar contra equipos vizcainos y apostar la final provincial ante'l Santander F.C., el Racing enfrentar a equipos ensin federar locales, pa lo cual adoptó'l nome de «Koban». Dempués de delles resultancies favorables apostóse la final provincial que dio accesu a xugar contra'l campeón de la serie B de [[Vizcaya]]. El Santander F.C. ganó por 2:0, pero'l Racing reclamó'l partíu, que se dio por nulu. La federación axustó una revancha, pero'l Santander F.C. negar a participar, colo cual el Racing proclamóse campeón provincial per segunda ocasión consecutiva.
Llinia 74:
La temporada 1921/22 l'entrenador yera l'inglés [[Fred Pentland]], ex internacional y seleccionador de Francia mientres los [[Xuegos Olímpicos d'Amberes 1920|Xuegos Olímpicos]]. El Racing yera líder imbatíu del Campeonatu del Norte A a falta de dos xornaes, pero cayó derrotáu ante'l Athletic en San Mamés (Ciérvana) por 5:1 y na última xornada ante'l colíder, l'Arenas que lu ganó al Racing por 2:1 y axudicóse la lliga. El 16 de xunetu de 1922, fíxose efectivu'l cambéu de nome de la Federación Rexonal del Norte pol de Federación Vizcaina, yá que namái seis de los 48 equipos yeren cántabros. Yá na Federación Cántabra, el Racing perdió al so entrenador, [[Fred Pentland|Mr. Pentland]], que se foi al Athletic Club.
 
Nos siguientes años apoderaron el Campeonatu Rexonal, pos ganaben cada añu a la [[XimnásticaGimnástica de Torrelavega]] y a la [[Unión Montañesa Escobedo|Unión Montañesa]]. Na temporada 1925/26, nel tornéu de clasificación que daba accesu a los cuartos de final de la [[Copa del Rei]], el Racing enfrentar al Real Unión y al Athletic Club. Ante los primeres perdieron en [[Irún]] por 2:1 y na vuelta'l Racing remontó un 0-2 pa terminar con un 4:3 favorable. Finalmente'l Real Unión ganó la clasificatoria y aportó a los cuartos de final de la Copa. Na siguiente temporada empezó'l profesionalismo. Los equipos empezaron a comunicar a la Nacional los xugadores aficionaos y los profesionales. Nel Campeonatu d'España enfrentar al [[Real Club Deportivo de La Coruña|Deportivo de La Coruña]], al [[Real Sporting de Xixón|Sporting de Xixón]] y a la [[Real Unión Deportiva|Unión Deportiva]] de [[Valladolid]] y terminó finalmente en tercer llugar.
 
=== Empiezu de la Lliga y dómina dorada ===
Llinia 1164:
[[Archivu:Camiseta del Racing.PNG|200px|thumb|Camiseta de la tercer equipación del Racing de Santander mientres la temporada [[Primer División d'España 2006/07|2006/07]].]]
 
El '''Racing B''' ye l'equipu filial del club. Enantes, el so nome yera '''Rayo Cantabria''' hasta l'añu [[1992]], añu de conversión del club racinguista en sociedá anónima deportiva y qu'obligó a llamase al filial Racing B. Na temporada [[2010]]/[[2011|11]] militó na [[Tercer División d'España]] en perdiendo la categoría. Sicasí, un añu dempués vuelve al grupu II de Segunda división B, onde se va atopar a otros dos equipos cántabros: la Real Sociedad XimnásticaGimnástica de Torrelavega y la Sociedad Deportiva Noja.
 
=== Antiguos filiales ===