Diferencies ente revisiones de «Call of Duty: Infinite Warfare»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: #\b(re(l))(ación|aciones)\b#ui => $1$2$3
m apostrofación: "como el" => "como'l"
Llinia 21:
Na Tierra, Reyes alvierte al Almirante Raines de que l'ataque del SDF ye tan seriu como una declaración de guerra y de que la UNSA tendría de tar preparando un contraataque. Sicasí, l'Almirante Raines esplica que los líderes de la UNSA nun quieren intensficiar la situación, especialmente mientres les celebraciones de la Selmana de la Flota onde la flota entera de la UNSA axuntar en Xinebra. Mientres les celebraciones, xunir a la so compañera de nala Nora Salter según al so subordináu robóticu Y3N "Ethan". De sópitu, los cañones de defensa AATIS empiecen a abrir fueu sobre la flota de la UNSA, derivando delles naves no qu'una fuercia d'asaltu del SDF invade Xinebra. Reyes llogra abrir pasu escontra la torre de control AATIS, onde llogra apagar los cañones AATIS y aprehender a Riah, l'espía del SDF responsable de sabotearlos. Reyes depués acompaña a les naves sobrevivientes de la UNSA escontra la órbita terrestre, onde destrúin a la flota contraria del SDF. La nave insinia del SDF, la Olympus Mons, llega de sópitu y destrúi más naves de la UNSA antes de ser obligada a retirase, dexando solu dos naves de la UNSA operatives: la portanaves Retribution y la destructora Tigris.
 
N'aterrizando na Retribution, Reyes enterar de que tanto'l capitán de la nave como l'oficial executivu fueron asesinaos mientres la batalla, dexándolo como l'oficial de más altu rangu na nave y como el'l so capitán de facto. L'Almirante Raines xube a Reyes a comandante y da-y la xera de reconquistar el puertu de carga de la Lluna, que fuera tomáu pol SDF. Depués de lliberar exitosamente la Lluna, Reyes recibe la misión de retrasar al SDF lo más que pueda hasta que la UNSA pueda reconstruyir la so flota. A esi puntu, Reyes puede embarcase nun númberu de misiones opcionales p'atacar blancos clave del SDF. Eventualmente, Reyes llogra destruyir una torre de reabastecimiento de combustible estratéxica en Titán, paralizando'l suministru de combustible del SDF. Depués ye unviáu a investigar un disturbiu nuna estación minera d'un asteroide cerca de Mercuriu, namái p'afayar que se trataba d'una distraición mientres el SDF destruyía la Tigris, dexando a la Retribution como la única nave restante de la UNSA. Al afayar que Riah ta llevando un transpondedor pa señalar a la flota principal del SDF qu'invada la Tierra, Reyes diseña un plan pa usar el transpondedor pa dirixir a la flota del SDF escontra los cañones AATIS entá operativos. Desafortunadamente, el plan resulta torcíu cuando Riah escapa, destrúi los cañones AATIS, y suicídase p'activar el transpondedor. La flota principal del SDF llega y la Olympus Mons destrúi los cuarteles xenerales de la UNSA, matando al Almirante Raines.
 
Ensin otres opciones, Reyes decide usar la oportunidá pa encetar y comandar la Olympus Mons. Llogra abrir pasu escontra la ponte de mandu y matar al Almirante Kotch. Depués fai que la Olympus Mons viaxe de vuelta a Marte, onde entama usar la nave pa destruyir l'artilleru orbital del SDF y paralizar a la so flota en retribución. Mientres la Olympus Mons y la Retribution llogren destruyir delles naves del SDF, la Olympus Mons sufre demasiaos daños como pa usar les sos armes, polo que Reyes ordena que seya usada pa truñar l'estelleru. Desafortunadamente, la Retribution tamién sufre daños y crúciase na trayeutoria de vuelu de la Olympus Mons, obligando a Reyes a esviar la nave. Dambes naves estrellar na superficie de Marte y l'estelleru resulta intactu.