Diferencies ente revisiones de «BASIC»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Xqbot (alderique | contribuciones)
m Bot: Reemplace la etiqueta obsoleta <source> y el parámetro "enclose"; cambios cosméticos
Llinia 40:
=== Crecedera esplosiva ===
 
[[ArchivuFicheru:PET-basic.png|thumbminiaturadeimagen|250px|Captura del [[microordenador]] [[Commodore International|Commodore]] [[Commodore PET|PET-32]] amosando un [[programa informáticu|programa]] nel llinguaxe de programación BASIC, sol [[emulador]] [[VICE]] nuna distribución [[GNU/Linux]]. La primer llinia, titula (rem) al programa pa dexar el so almacenamientu, la segunda, solicita una cadena de datos (input) qu'una vegada llograos, va almacenar nuna instrucción que'l llinguaxe lleva incorporada, llamada variable alfanumérica ($). La tercer llinia, establez una condición, (if) determina que si la cadena de testu almacenada nun ye igual (<>) al valor dau, proceda (then) a executar la llinia anterior, volviendo asina a solicitar nuevos datos, pero en casu de ser igual, (=) siga executando la siguiente llinia del programa. La cuarta llinia, imprime'l mensaxe encomillado en pantalla (print), pa terminar cola quinta llinia qu'establez el so fin. (end)]]
 
Sicasí, foi cola introducción de la [[microcomputador]]a [[Altair 8800]] en [[1975]] que BASIC estendióse llargamente. La mayoría de los llinguaxes de programación yeren demasiáu grandes pa ser allugaos poles pequeñu memories de que disponíen la mayor parte de les máquines nesa dómina; y col lentu almacenamientu que dexaba la cinta de papel, y más tarde la cinta de audiocasete (los discos magnéticos entá nun esistíen), y la falta d'editores de testu fayadizos, un llinguaxe pequeñu como BASIC resultaba una bona opción. Unu de los primeres n'apaecer foi [[Tiny BASIC]], una implementación simple de BASIC escrita orixinalmente pol Dr. [[Li-Chen Wang]], y portada más tarde a la máquina Altair por Dennis Allison, a pidimientu de Bob Albrecht (quien dempués fundó ''[[Dr. Dobb's Journal]]'' (DDJ)). El diseñu de Tiny BASIC y el códigu fonte completu foi publicáu en DDJ en [[1976]].
Llinia 70:
Nos dialeutos modernos de BASIC MIUN yá nun ye necesariu incluyir númberos de llinia (anque son dexaos), y la mayoría (o toos) añedieron [[estructures de control|control de fluxu estructurado]] y el constructores de declaración de datos similares a los d'otros llinguaxes, tales como [[C (llinguaxe de programación)|C]] y [[Llinguaxe de programación Pascal|Pascal]]:
 
* do
* loop
* while
Llinia 114:
 
Exemplos:
<sourcesyntaxhighlight lang="qbasic">
DIM MatrizDeEnteros(100,100) AS INTEGER
DIM VectorDeEnteros%(30)
DIM ListaDeNombres(50) AS STRING
DIM ListaDeCiudades$(50)
</syntaxhighlight>
</source>
 
Dependiendo del dialeutu de BASIC y del usu del enunciáu OPTION BASE, el primer índiz de los arreglos que se declaren va ser 1, por defectu ye cero.
Llinia 140:
=== Exemplu 1: ¡Hola Mundu! ===
 
<sourcesyntaxhighlight lang="qbasic">
PRINT "¡Hola Mundu!"
</syntaxhighlight>
</source>
 
=== Exemplu 2: BASIC orixinal non estructurado ([[Applesoft BASIC]]) ===
 
<sourcesyntaxhighlight lang="qbasic">
10 INPUT "Cuál ye'l so nome:"; NN$
20 PRINT "Bienveníu al 'asterisquero' ";NN$
Llinia 169:
190 GOTO 25
200 END
</syntaxhighlight>
</source>
 
=== Exemplu 3: Equivalente en BASIC estructurado (Quick BASIC) ===
<sourcesyntaxhighlight lang="qbasic">
DEFINT I-N 'Declara entera toa variable qu'empiece con lletres I a N
iTrue = -1 'Flag en Verdaderu INPUT
Llinia 198:
LOOP WHILE iTrue
END
</syntaxhighlight>
</source>
 
== Ver tamién ==
Llinia 250:
 
* [[Software propietariu|Software privativu]]
** [[REALbasic]]
 
* [[Software llibre]]