Diferencies ente revisiones de «Angie Dickinson»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: serie de TV => serie de televisión
m Estilu habitual na nuesa wiki
Llinia 24:
A principios de la so carrera, apaeció principalmente en películes [[western]], incluyendo ''Shoot-Out at Medicine Bend'' (1957) co-protagonizada con [[James Garner]]. Unu de los sos trabayos menos conocíos, y más sorprendentes, foi'l [[doblaxe]] de la voz de [[Sara Montiel]] na película ''[[Yuma]]'' (''Run of the Arrow''), de xuru por cuenta de les llimitaciones de Sara col [[Idioma inglés|inglés]].
 
[[ArchivuFicheru:Howard Hawks'Rio Bravo trailer (30).jpg|thumb|250px|Dickinson en Rio Bravo.]]
 
=== ''Ríu Bravo'' ===
Llinia 48:
 
Nuna ocasión, Dickinson dio-y una oportunidá a la fía del so xefe d'actuar nel papel de la so hermana menor autista, Cheryl, mientres la temporada de 1974; el papel namái duró unos pocos episodios.
[[ArchivuFicheru:Angie_Dickinson.jpg|thumb|250px|Dickinson depués de la entrega de los Premios Oscar en 1989.]]
Mientres la so cuarta temporada (xeneralmente reconocida como'l so meyor añu) ''La muyer policía'' llogró un ésitu rápido y considerable. Sicasí, a finales de la cuarta temporada, de 1978, la serie tuvo'l so añu más difícil, una y bones l'audiencia decayó por cuenta de los cambeos d'horarios na NBC y el nivel de los guiones yera bien paecíu a cuando'l programa recién empezaba. De resultes, la NBC decidió atayar la serie depués de cuatro temporaes y 91 episodios. Magar esto, Dickinson esfrutó interpretando a la curiosa policía n'unu de los programes policiales más influyentes de la hestoria de la televisión, y sería siempres recordada por esti papel. El mesmu añu que'l programa terminó, volvió interpretar el so papel de Pepper Anderson nel especial de televisión, ''Ringo'', co-protagonizáu por [[Ringo Starr]] y [[John Ritter]]; tamién formó parte de los Especiales de Navidá de [[Bob Hope]] pa la NBC, y, en 1987, tuvo presente como estrella convidada nun episodiu navidiegu de ''[[Saturday Night Live]]''.